آشنایی با قیمت غذای خشک گربه در دیجی پت

قیمت غذای خشک گربه

قیمت غذای خشک گربه

غذای خشک بچه گربه، ۲ کیلوگرمی، برند مفید

Mofeed Dry food cat kitten 2kg

 

بچه گربه ها در دوران رشد نیاز به جیره غذایی بر پایه پروتئین حیوانی دارند و همچنین مکانیسم بدن این حیوانات به گونه ای است که قادر به استفاده از مسیرهای متابولیکی مانند سایر گونه ها نبوده و نیاز به تغذیه ای خاصی دارند که منحصر به این گونه ها باشد.

خوراک بچه گربه مفید بر پایه به روزترین تحقیقات جهان و گذراندن آزمایشات عملی به گونه ای طراحی شده است که تمام نیازهای دوران رشد را تامین می کند. این غذا با در نظر گرفتن فیزیولوژی گربه ها و با توجه به استفاده از مواد اولیه با کیفیت بالا در جهت  تامین نیازهای تغذیه ای، رشد صحیح و حفظ سلامتی بچه گربه ها عمل می کند.

  • غذای خشک مخصوص بچه گربه ها
  • دارای ۳۱% پروتئین
  • تهیه شده از بهترین مواد اولیه
  • حاوی ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز رشد بچه گربه
  • وزن: ۲ کیلوگرم
  • محصول کشور ایران


مهم ترین عامل در نگهداری گربه کیفیت غذای گربه و قیمت غذای خشک گربه  است. کیفیت زندگی گربه ها بسیار به نوع غذای گربه مصرفی آنها وابسته است. به طور میانگین گربه ها حدود ۱۲ تا ۱۵ سال عمر میکنند و انتخاب صحیح غذای خشک گربه از همان ماههای اول زندگی، مسیر سلامت او را در میانسالی و پیری تعیین می نماید. مهترین مسائلی که با انتخاب صحیح غذای گربه قابل پیشگیری است عبارت اند از : سلامت دندانها، کم شدن ریزش مو، سلامت کلیه ها، سلامت دستگاه گوارش، عدم چاقی و … . در نظر داشته باشید در رژیم غذای گربه علاوه بر غذای خشک، کنسرو گربه و سوپ گربه هم برای سلامت گربه ها لازم و ضروری می باشد.

تغذیه گربه یکی از مهم‌ترین عوامل طول سن، سلامتی و نشاط در این حیوانات میباشد. و همه ما به دنبال این هستیم که با یک رژیم غذایی مناسب جهت تامین خواسته‌های گربه مورد علاقه‌مان، بانی رشد صحیح این موجودات دوست داشتنی شویم. که غذای خشک گربه بالغ یکی از مهم‌ترین تغذیه آنها میباشد.

غذای خشک گربه بالغ

غذای خشک گربه به دلیل رعایت میزان مواد مورد نیاز و ضروری روزانه گربه، نظیر ویتامین، پروتئین و مواد معدنی، یکی از بهترین رژیم‌های غذایی جهت رشد صحیح و سالم این موجودات میباشد. و توانسته گستره وسیعی را جهت تامین نیازهای اساسی آنها به مواد غذایی را پوشش دهد.

همچنین این غذا در صورت ماندن در هوای آزاد و ظرف غذا تا چندین ساعت خراب نمیشود و بر همین اساس بسیار مناسب افراد شاغلی که توان رسیدگی دائم به گربه خود را ندارند میباشد.

راهنمای خرید غذای خشک گربه بالغ

برای خرید غذای خشک گربه بالغ، باید به نکات مختلفی توجه کرد که در ادامه بصورت تیتروار به این عوامل اشاره میکنیم.

  • نژاد: گربه‌ها نیز همچون دیگر حیوانات از تنوع نژادی بسیاری خصوصاً در عصر فعلی ما برخوردار هستند و به طبع با توجه به نژاد خود از یکسری عادت‌های غذایی خاصی نیز تبعیت می‌کنند.
  • سن: این حیوانات در سنین مختلف خود نیاز به تامین یک سری از مواد غذایی جهت افزایش سوخت و ساز و همچنین رشد بهتر جسمانی خود دارند و به همین خاطر بایستی برای تهیه کردن یک غذای‌تر و یا خشک گربه حتماً به سن آن نیز توجه لازم را داشت.
  • جثه و فعالیت حیوان: میزان وزن با توجه به نسبت متعادل نژاد گربه و همینطور میزان فعالیت آنها از دیگر فاکتورهای مهم انتخاب غذای او میباشد.
  • حساسیت و شرایط خاص: گربه‌ها ممکن است در شرایط خاصی نظیر دوره عقیم‌سازی یا حساسیت گوارشی به برخی از مواد غذایی باشند که اگر پت شما دارای چنین شرایطی است، باید در خرید غذای خشک به آن توجه کنید.
  • بسته محتوایی: و در انتها با توجه به نکات ذکر شده در بالا، و با توجه به اطلاعات درج شده روی بسته غذای خشک که نشان دهنده مواد تشکیل دهنده، ارزش غذایی و اختصاصی نژاد و شرایط خاص، محصول مورد نظر خود را خریداری میکنیم.

مواد تشکیل دهنده غذای خشک گربه

مواد تشکیل دهنده غذای خشک باید عمدتاً دارای پروتئین و چربی حیوانی (انواع گوشت مثل مرغ، گوساله، ماهی، بوقلمون و …) باشد و بعد موادی مثل غلات، کربوهیدراتها، سبزیجات و ویتامین‌ها و مواد معدنی هم میتوانند به عنوان تکمیل کننده این خوراک، در محصول وجود داشته باشد.

مزایای غذای خشک گربه بالغ:

  1. تامین کننده گستره وسیعی از مواد مورد نیاز گربه.
  2. قابل حمل و استفاده در مسافرت.
  3. تمیزی و جلوگیری از تار تار شدن دندان.
  4. ارزان تر.
  5. قابلیت استفاده مجدد در وعده دیگر در صورت نخوردن کامل.
  6. بوی کمتر و کثیفی کمتر.
  7. طول عمر بیشتر غذا.
  8. اندازه گیری راحت تر برای هر وعده غذایی.
  9. وجود دانه های (شکل و اندازه دانه‌های خوراک) برای نژاد و سایز های مختلف گربه
  10. و…
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.