آموزش صرافی کوینکسدر دلفین وست

آموزش صرافی کوینکس

آموزش صرافی کوینکس

در این مقاله قصد داریم نحوه آموزش ثبت نام در صرافی کوینکس را به شما ارائه دهیم. در ابتدا نگاهی اجمالی به صرافی کوینکس خواهیم داشت. با متداول شدن ارزهای دیجیتال، نیاز مردم به شناخت صرافی‌های آنلاین بیشتر شد، و از آنجایی که سایه تحریم‌ها بر سر ما وجود دارد، خود باعث نگرانی است که ما ایرانی‌ها از کدام صرافی استفاده کنیم. کسانی که به تازگی وارد دنیا ارز دیجیتال شده‌ و یا قصد ورود دارند باید یک صرافی مطمئن جهت انجام عملیات خود، شناسایی و از آن به خوبی استفاده کنند. به همین علت ما روش های ثبت نام در صرافی کوینکس را به شما عزیزان آموزش می‌دهیم.

صرافی coinex از سال 2017 از شهر هنگ کنک و با مدیریت ( یانگ هایپو ) پا به عرصه صرافی‌های آنلاین گذاشته و به کاربران خود امکان معامله در بازارهای ارز دیجیتال می‌دهد. در همین مدت توانسته خود را جزء چند صرافی آنلاین برتر دنیا معرفی کند. صرافی کوینکس یکی از صرافی هایی است که بدون احراز هویت به شما این امکان را می‌دهد تا سقف ده هزار دلار روزانه برداشت انجام دهید.

ویژگی ها و مزایای صرافی کوینکس (coinex)

در این بخش اطلاعاتی به شما داده می‌شود که در تصمیم گیری شما درباره‌ی استفاده و یا عدم استفاده از صرافی کوینکس تاثیر میگذارد. چراکه شاید آن اطلاعات برای استفاده و انتخاب شما از یک صرافی آنلاین مهم باشد.

  • یکی از دلایل محبوبیت زیاد صرافی کوینکس تجربه کاری آسان این صرافی آنلاین است. و این نکته برای معامله گرانی که تازه وارد دنیای ارز دیجیتال شده‌اند مناسب است که می‌توانند خیلی راحت از کوینکس استفاده کنند.
  • مقدار هزینه کارمزد در صرافی کوینکس کاملا مشخص می‌باشد.
  • صرافی coinex به شما این قابلیت را می‌دهد تا از کیف پول امن (viawallet) استفاده و بهره ببرید.
  • معامله گران سطح بالا یا اصطلاحا حرفه‌ای نیز می‌توانند معاملات مارجین را در صرافی کوینکس انجام دهند.
  • معامله گران ایرانی می‌توانند بدون ترس از تحریم ها معاملات خود را در صرافی کوینکس انجام داده و از هرگونه خدماتی که این صرافی ارائه می‌دهد بدون محدودیت استفاده کنند.
  • همانظور که در بالا بیان شد بدون احراز هویت تا سقف ده هزار دلار امکان برداشت روزانه وجود دارد اما اگر احراز هویت را در صرافی کوینکس انجام دهید روزانه تا سقف یک میلیون دلار امکان برداشت برای شما فعال می‌شود.
  • همانند دیگر صرافی های آنلاین این صرافی نیز دارای اپلیکیشن می‌باشد.
  • صرافی کوینکس انجام معاملات امن را برای کاربران خود تضمین می‌کند.

آموزش صرافی کوینکس:


به چه علت فعالیت ایرانیان در صرافی کوینکس مناسب است ؟

اکثر صرافی‌های آنلاین در جهان کاربران ایرانی خود را تحریم کرده‌اند. و کاربران ایرانی نمی‌توانند در آن صرافی‌ها ثبت نام و احراز هویت انجام دهند. صرافی کوینکس یکی از معدود صرافی‌هایی است که کاربران ایرانی را تحریم نکرده است، و حتی در حساب توئیتری خود بیان کرده که کاربران ایرانی بدون ترس و مشکلی می‌توانند در صرافی کوینکس فعالیت‌های خود را انجام داده و معامله کنند. پس یکی از مهمترین دلایلی که فعالیت ایرانیان در کوینکس مناسب است عدم تاثیر مستقیم تحریم بر روی کاربران ایرانی است.

یک نکته‌ای که باید خدمت شما عزیزان عرض کنیم این است که فیبوتک به هیج وجه صرافی کوینکس را تکذیب یا تایید نمی‌کند، چون ممکن است فردای روز، اتفاقی حاصل شود که غیر قابل منتظره باشد. به همین دلیل ما صرفا آموزش نحوه ثبت نام در صرافی coinex و نحوه ورود به صرافی کوینکس را به شما ارائه می‌دهیم.

۰ ۰

درباره بازدید از کاخ الیزه فرانسه

بازدید از کاخ الیزه فرانسه
 بازدید از کاخ الیزه فرانسه



کاخ الیزه (Elysee palace) در محله سنت اونوره شهر زیبا و رویایی پاریس در نزدیکی شانزه لیزه می باشد که یکی از جاذبه های مهم کشور فرانسه بوده و در عین حال محل اقامت رسمی رئیس جمهور و محل تشکیل جلسات هیت وزیران کشور فرانسه نیز می باشد، این کاخ در قرن هجدهم میلادی برای اقامت یک اشراف زاده به نام لوئیس هنری د لا تور د اورون در سال 1718 آغاز به طراحی ساخته شدن نمود و در سال 1722 کار ساخت این کاخ به پایان رسید.

تاریخچه کاخ الیزه

نام الیزه به سرزمین‌های بهشتی Elysian که قهرمانان اساطیر یونانی در زندگی پس از مرگ در آنجا در حال خوش گذرانی بودند اشاره دارد که پس از مرگ کنت مالکیت این کاخ به مارکز دو پومپادور (Marquise de Pompadour) رسید و در سال 1803 الیزه به یوآخیم مورات در سال 1808 به امپراطور فروخته شد و به الیزه-ناپلئون معروف شد و پس از نبرد واترلو، ناپلئون به الیزه بازگشت و در 22 ژوئن 1815 کناره گیری خود را امضا کرد و در 25 ژوئن الیزه را ترک کرد و قزاقهای روسی هنگام اشغال پاریس در سال 1814 در الیزه اردو زدند و سپس این املاک به مالک قبلی خود، دوش دو بوربن بازگردانده شد، وی پس از پیروزی آن را در سال 1816 به پسر عموی سلطنتی خود، لوئی پانزدهم فروخت.

این کاخ برای اولین بار در سال 1848 به عنوان دفتر رئیس جمهور فرانسه مورد استفاده قرار گرفت و ساختمان فعلی شامل دفتر ریاست جمهوری و اقامتگاه و محل ملاقات شورای وزیران، جلسه هفتگی دولت فرانسه به ریاست رئیس جمهور در این محل قرار گرفت و نام الیزه که از الیزین فیلدز، محل مردگان مبارک در اساطیر یونان گرفته شده است.

در سال 1853، ناپلئون سوم، به دنبال کودتای خود که جمهوری دوم را به پایان رساند و معمار ژوزف اوژن لاکروا را متهم به بازسازی کرد و این کاخ مجلل از سال 1873 تا به امروز اقامتگاه رسمی رئیس‌ جمهور فرانسه بوده است.

تالار افتخار

تالار افتخار (Vestibule d'Honneur) اتاقی است که ورودی اصلی کاخ به آن منتهی می شود و در این اتاق رئیس جمهور فرانسه با مقامات، رهبران جهان و رهبران معنوی دیدار می کند.

اتاق نقره ای

سالن آرژانتین یا اتاق نقره ای در جناح شرقی کاخ قرار دارد که توسط کارولین مورات همسر یواخیم مورات و خواهر ناپلئون اول تزئین شده است و به دلیل لبه های نقره ای رنگ دیوارها، به اتاق نقره ای معروف است، سرسره ها، میزها،  میل ها  و صندلی های راحتی که آخرین آنها در کناره ها دارای مجسمه های قو است. سه واقعه مهم تاریخی در این اتاق اتفاق افتاده است، در 22 ژوئن 1815، ناپلئون پس از شکست در نبرد واترلو در آن سال رسماً حکم انصراف خود را امضا کرد و در 2 دسامبر 1851 لویی ناپلئون کودتای خود را آغاز کرد و در سال 1899، رئیس جمهور فلیکس فور با معشوقه خود، مارگرویت اشتاین هیل ملاقات کرد.

اتاق ناهار خوری پاولین

اتاق ناهار خوری پاولین (Salle à Manger Paulin) که به نام  معمار  آن Pierre Paulin نامگذاری شده است با بسیاری از اتاقهای دیگر کاخ کاملاً در تضاد است. این اتاق به عنوان یک اتاق ناهار خوری خصوصی برای رئیس جمهور ژرژ پمپیدو و همسرش کلود طراحی شده و  طراحی فضای داخلی  و مبلمان مربوط به دهه 1970 است. دیوارها از 22 صفحه پلی استر ساخته شده اند، صندلی ها به یک پایه واحد به یک پایه گرد متصل شده اند و میز گرد از شیشه ساخته شده است و اتاق با پانل های سقف تزئین شده با گلوله های شیشه ای و میله ها روشن می شود.

اتاق پرتره

اتاق پرتره توسط امپراطور ناپلئون سوم برای مدال های پرتره از مهمترین حاکمان آن زمان مورد استفاده قرار گرفت و جایگزین پرتره های قبلی خانواده بناپارت شد که توسط یواخیم مورات نصب شده بود که این پرتره ها عبارتند از: پاپ پیوس نهم، امپراطور فرانتس یوزف اول اتریش مجارستان، ملکه ویکتوریای پادشاهی انگلستان، ویکتور امانوئل دوم پادشاه ایتالیا، تزار نیکلاس اول روسیه، فردریک ویلیام چهارم پروس، ملکه ایزابل دوم اسپانیا و ویلیام اول پادشاه وورتمبرگ.
۰ ۰

معرفی موزه های لوسرن

موزه های لوسرن

موزه های لوسرن



یکی از شهرهای زیبای مرکزی کشور  سوئیس ، شهر لوسرن نام دارد که در بخش آلمانی زبان این کشور جذاب قرار گرفته است. این شهر پرجمعیت‌ترین شهر سوئیس مرکزی بوده و دارای اقتصاد، حمل و نقل، فرهنگ و رسانه در این منطقه است. به دلیل قرار گرفتن این شهر در سواحل دریاچه لوسرن و سرازیر شدن آن به رودخانه ریوس در کوهپایه‌های پیلاتوس و ریگی در رشته کوه‌های آلپ سوئیس، موجب شده است تا این شهر به عنوان مقصد گردشگری جذابی در این شهر زیبا شناخته شود.


یکی دیگر از جذابیت‌های این شهر پل چوبی چپل است که برای اولین بار در قرن ۱۴ ساخته شد. همان‌طور که اشاره شد زبان مردمان این شهر آلمانی است و زبان گفتار محلی آنها نیز نوعی گویش آلمانی سوئیسی است.

لوسرن یکی از مراکز قرون وسطایی بوده و به همین جهت دارای ساختما‌ن‌های بسیار زیبای تاریخی است و یکی از مراکز جذاب گردشگری برای توریست‌های جهانی به شمار می‌رود که دارای فضایی دلچسب و دلنشین است، به گونه‌ای که بسیاری از توریست‌ها به جهت بازدید از این شهر در هنگام برگزاری جشنواره‌های موسیقی که در فصل تابستان برگزار می‌شود به این شهر زیبا سفر می‌کنند.

آب و هوای ﻟﻮﺳﺮن

ﻟﻮﺳﺮن دروازه ورودی به مرکز سوئیس بوده و با داشتن چشم اندازهایی از مناطق کوهستانی و دریاچه های زیبایش مانند نگینی در کشور می درخشد. با توجه به شرایط اقلیمی این شهر می توان گفت که از آب و هوای معتدل و مرطوب برخوردار می باشد. فصل بهار و پاییز از زیباترین فصل های سال در ﻟﻮﺳﺮن  بوده و گردشگران با حضور در این ایام در ﻟﻮﺳﺮن فرصت گشت و گذار در خیابان های آن و تنفس در هوایی تمیز و خنک را تجربه خواهند کرد.

با توجه به شرایط اقلیمی حاکم در این شهر و وجود جاذبه های گردشگری و تفریحی بیشمار سالانه مسافران و توریستهای انبوه به قصد تفریح و بازدید از این زیبایی ها چمدان خود را بسته و راهی کشور سوئیس می شوند. خانه های تاریخی این شهر با نقاشی های خاص و جذابی که دارند نظر و توجه شما را به خود جذب کرده و ممنوع بودن عبور اتومبیل از این مناطق از نکات جالب آن می باشد.
موزه های لوسرن:

یکی از موزه های شهر لوسرن کشور سوئیس در خانه پدری یکی از علاقمندان عرصه هنر برپا شده است.

ین تجلی استعدا دهای زیبایی شناسانه انسان همیشه در مرکز توجه افراد زیادی قرار گرفته و جهانیان را مات و مبهوت خود نموده است به گونه ای که بعضی از افراد حتی حاضر هستند که خانه خود یا والدینشان را با همه خاطرات موجود وقف هنر نمایند و با تأسیس موزه ای هر چند کوچک، هنر را ماندگار نمایند.

آنجلا روسنگارت یکی از این افراد است. او به دلیل علاقه شدیدش به سبک هنری پست امپرسیونیست خانه پدری خود را تبدیل به یک موزه نموده است. این موزه با نام موزه روسنگارت یا موزه هنر نوین لوسرن شناخته می گردد.موزه روسنگارت در شهر لوسرن کشور سوئیس قرار گرفته است.

سبک هنری پست امپرسیونیسم جنبش هنری گسترده ای بود که مجموعه ای از گروه ها و سبک های نقاشی که در امتداد دریافتگری یا به عنوان واکنشی در برابر آن به وجود آمده بودند، را دربرگرفته است. دریافتگری یا امپرسیونیسم جنبش هنری گروه بزرگی از نگارگران آزاداندیش و نوآور فرانسه در نیمه دوم سده نوزدهم میلادی بود.

از مهم ترین آثار قرار گرفته در موزه روسنگارت می توان به آثار پابلو پیکاسو، براک، کاندینسکی، پله کله، سزان، لژه، ماتیس، مونه، میرو و شاگال اشاره نمود.

۰ ۰

آشنایی با قیمت تور اسپانیا 1401

قیمت تور اسپانیا 1401قیمت تور اسپانیا 1401

تا به حال در سفر به محلی جدید، خود را بخشی از آن یافته اید؟ حسی که به شما بگوید سال هاست که این مکان را می شناخته اید و از آن جدا نبوده اید؟ اسپانیا همان محل است. سفر با تور اسپانیا تنها سفر به یک کشور نیست، سفر به دنیایی با هزاران دنیای کوچک و بزرگ است. گذشته پر آشوب اسپانیا  به مانند قلمی بر پیکره آن نقش زده و نگین هزار وجه امروزی را پدید آورده است. جشن و موسیقی با اصالت اسپانیا  گره خورده اند. شور زندگی چون جریانی بی نهایت با ضرب پاهای رقصان کولی ها اوج گرفته و در میان سنگ های سرد قلعه های خاموش به مثابه پژواکی ابدی جاری خواهد شد. با سفر به اسپانیا ، بخشی از وجودتان را در آن جای خواهید گذاشت و همین امر جرقه های شوقی مهار ناشدنی برای بازگشت اسپانیا را در دلتان روشن خواهد کرد.


قیمت تور اسپانیا 1401 :

چرا تور اسپانیا

ناحیه به ناحیه، شهر به شهر، اسپانیا دنیایی جدید برای کشف شدن دارد. تنوع بخشی جدا ناشدنی از هویت و اصالت اسپانیا هزار رنگ است. به مثابه نت های موسیقی که با هم می آمیزند و هزاران هزار طنین گوش نواز را می آفرینند، جاذبه های اسپانیا زیبا از قلعه ها و کاخ های تاریخی گرفته تا سواحل زیبای آفتابی و وعده هایی لذیذ که طعمی بیادماندنی را سبب خواهند شد، هر ذائقه ای را اشباع کرده و سفری خاطره انگیز را برای گردشگران اسپانیا رقم خواهند زد. در ادامه به معرفی جاذبه های اسپانیا خواهیم پرداخت که به اعتقاد گردشگران تور اسپانیا اصلی ترین دلایل بازگشت به اسپانیا زیبا خواهند بود.

اسپانیا سرزمین موسیقی و جشن هاست. آهنگین بودن در خون این مردم جاری است و حتی زبانشان را نیز شعرگونه ساخته است. محلی را نخواهید یافت که موسیقی در آن نواخته نشود. سکوت و رخوت در فرهنگ مردم اسپانیا بی معناست. هیچ شبی دل گیر و ماتمزده نخواهد بود. هر شب اسپانیا به مانند روزی شروعی برای زندگی تازه است. و در میان تمامی این آواها این صدای گیتار اسپانیا است که با نوای عاشقانه خود به مانند چوب جادویی در دستان استادان می رقصد و می لرزد و ذرات هوا را آکنده از شوری وصف ناشدنی خواهد کرد.

و اما جشن ها! از وقار و شکوه مراسم سمانا سانتا اسپانیا (Semana Santa، بیستم تا بیست وششم مارس در سویل) که مجسمه مادر دردمند مسیح را غرق در نور و جواهر در میان اشباح سفید پوش در معرض دیدگان قرار می دهد تا جنون و هیجان گریختن از گاوهای خشمگین در مشهورترین جشنواره اسپانیا، سن فرمین (Fiesta de San Fermin، ششم تا چهاردهم ژوئیه در پامپلونا)، اسپانیا هر طبع و سلیقه ای را شامل گشته و هیچ یک از گردشگران تور اسپانیا را ناامید و دل زده نخواهد کرد.

شهرهای اسپانیا به مانند نگینی هزار نقش بر تاج شاهی آن واقع شده اند و از هر زاویه جهانی متفاوت را نمایان می سازند. همین امر انتخاب زیباترین و هیجان انگیزترین از میان شهرهای اسپانیا را اقدامی بی ثمر نموده است. در این میان بارسلون با حیات شبانه پر شورش، سواحل آفتابی آرامش بخشش و کازا بالیو اسپانیا (Casa Batllo) که گویی در معماری آن هیچ خط شکسته ای تعریف نشده است، و مادرید اسپانیا به عنوان پایتخت جهانی اسپانیا که غرق در رنگ و شور زندگی است از محبوبترین های اسپانیا  به شمار می روند.

اگر از هیاهوی شهرها خسته شده اید، موسیقی موج ها جایگزینی آرامش بخش خواهد بود و در این میان چه مکانی وسوسه برانگیزتر از جزایر بالئاری اسپانیا (Balearic Islands) و جزایر قناری اسپانیا (Canary Islands) می تواند باشد! آفتاب گرم و آرمیدن بر شن های نرم در حالی که در میان موج های فیروزه ای احاطه شده اید، روح را جلا داده و ذهن را بی دغدغه از تمامی آنچه که بعد از اتمام سفر اسپانیا انتظارتان را خواهد کشید در میان جریان آب های آزاد رها خواهد کرد.

موزه های اسپانیا به مانند تونل زمانی پر پیچ و خم سفر از عصر قرون وسطی تا عصر مدرنیته را در جریانی موزون و هماهنگ در غالب شاهکارهایی که از روح هنرمندان برخواسته است میسر می سازد. در این میان موزه ملی دل پرادو اسپانیا (Museo Nacional Del Prado) به همراه دو موزه رینا سوفیا اسپانیا (Museo Nacional Centro de Arte Reina Sofia) و موزه تایسن بورنمیزا اسپانیا (Thyseen Bornemisza Museum) سه رأس مثلث طلایی هنر اسپانیا را در شهر مادرید شکل داده اند. بسیاری از آثار شاخص هنرمندان نامی جهان در این موزه ها اسپانیا جای خوش کرده اند و سالانه میزبان میلیون ها گردشگر تور اسپانیا از سراسر دنیا هستند؛ فارغ از آنکه شیفته هنر باشند یا از هرگونه ذوق هنری عاری. اما آنچه که علاقه مندان اسپانیا را بی تاب می سازد، شاهکار بی بدیل پیکاسو، نقاشی گرنیکا اسپانیا (Guernica، واقع در موزه رینا سوفیا) است. این نقاشی سبک کوبیسم سراسر درد و رنج است و درک آن تنها برای آنکس میسر است که معنای به زنجیر کشیده شدن آزادی و مصیبت جنگ را با تمام وجود حس کرده باشد.

هیچ کشوری در تعداد قلعه ها با اسپانیا قابل رقابت نیست. این سازه های سرد و خاموش آرام و با وقار، فریادها و آشوب های بسیاری را به چشم دیده اند و اکنون با اندام فرسوده شان معماری باستانی اسپانیا را در عالی ترین حد خود به نمایش می گذارند. برجسته ترین قلعه اسپانیا تاریخی، قلعه آلکازار واقع در شهر باستانی سگوویا اسپانیا (Alcazar of Segovia) است که به مانند کشتی سنگی با شکوه بر فراز تپه ای به گل نشسته است و از جمله میراث جهانی ثبت شده توسط یونسکو در اسپانیا به شمار می رود. شاید اولین نگاه به این بنای با شکوه گردشگران تور اسپانیا را به یاد داستان های جن و پری والت دیزنی بیاندازد. حدستان درست است چرا که این قلعه به عنوان الگویی جهت ساخت قلعه زیبای سیندرلا مورد استفاده قرار گرفته است.

البته سازه های تاریخی اسپانیا در قلعه های آن خلاصه نمی شود. گذشته ناآرام اسپانیا زیباترین و باشکوه ترین یادمان ها و بناهای باستانی را پدید آورده است. کاخ با شکوه الحمرا اسپانیا (Alhambra، واقع در شهر گرانادا) به عنوان شناس ترین سازه تاریخی اسپانیا ، اوج معماری مورها اسپانیا (مسلمانان شمال آفریقا) را در مقابل دیدگان آشکار می سازد و همانند کتابچه ای سنگی تاریخچه اندلس اسپانیا را بازگو می نماید.

در میان کلیساهای اسپانیا، مسجد کوردوبا اسپانیا (Mosque Cordoba، واقع در شهر کوردوبا) از غنی ترین پیشینه برخوردار است و هارمونی کم نظیری از معماری و مذهب را در مقابل دیدگان آشکار می سازد. گاه محرابی برای سرود مسیحیان و گاه فرشی برای نماز مسلمانان، مسجد کلیسا کوردوبا اسپانیا با طاق ها و گنبدهای مرتفعش یکی از عالی ترین نمونه های سبک معماری مورها اسپانیا را شامل شده است. در بارسلون نیز شاهکار گائودی اسپانیا (Antoni Gaudi، معمار مشهور اسپانیایی)، کلیسای ساگرادا فامیلیا اسپانیا (Sagrada Familia، واقع در شهر بارسلونا) در میان مناره هایش که به مثابه پنجه هایی زمینی حریصانه آن را در آغوش کشیده اند واقع شده است. در این میان کلیسای جامع سبک گوتیک سویل اسپانیا (Seville Cathedral، واقع در شهر سویل) که تحت عنوان کلیسای جامع مریم مقدس اسپانیا (Cathedral of Saint Mary) نیز شناخته می شود، به عنوان عظیم ترین کلیسا جامع جهان مطرح است و با تمام جزئیات مسحور کننده اش، آرامگاه شوق مکتشفانه کریستف کلمب شده است.

۰ ۰

آشنایی با تور اسپانیا نوروز ۱۴۰۲

تور اسپانیا نوروز ۱۴۰۲


تور اسپانیا نوروز ۱۴۰۲


شرایط سفر به اسپانیا در دوره کرونا

_ مسافران عزیزی که قصد سفر به اسپانیا را دارند، حتما باید 2 دوز واکسن را زده باشند و 14 روز از دوز دوم واکسن گذشته باشد.

_ واکسن های مورد تایید سفارت اسپانیا: ( Pfizer-Biontech ، Moderna ، Astra-Zeneca ، Jansen / Johnson & Johnson ، Sinovac و Sinopharm )

 جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان بخش اروپایی راه و رسم سفر تماس حاصل نمایید.

 تور اسپانیا نوروز ۱۴۰۲:

کشور اسپانیا

اسپانیا با نام رسمی پادشاهی اسپانیا کشوری مستقل در شبه جزیره ایبری واقع در اروپای غربی و عضو اتحادیه اروپا است.

سرزمین اصلی اسپانیا از جنوب و شرق با دریای مدیترانه و تنگه جبل‌ الطارق، از شمال و شمال شرق با فرانسه، آندورا و خلیج بیسکای و از غرب و شمال غرب با پرتغال و اقیانوس اطلس هم‌مرز است.

اسپانیا کشوری که نامش با موسیقی، معماری و فوتبال پیوند خورده است. سرزمینی که مردمش با وجود گذراندن تاریخی پرفراز و نشیب همچنان شاد بودن را جز جدایی‌ ناپذیری از زندگی خود می‌دانند.

 

سفر به اسپانیا با راه و رسم سفر

آژانس مسافرتی راه و رسم سفر، تورهای اسپانیا را به نحوی برای مسافران خود برنامه ریزی کرده است تا با کمترین هزینه و بیشترین و بهترین امکانات و خدمات، سفری رویایی و فوق العاده را برای آنها رقم بزند.

شما می توانید با انتخاب و رزرو تور اسپانیا از آژانس مسافرتی راه و رسم سفر، با صرف هزینه ای کم، بیشترین لذت را از سفرتان ببرید. راه و رسم سفر لیست قیمت های بسیار متفاوتی را به مسافران ارائه می کند تا بتوانند با توجه به خواسته و نیازشان و همچنین با در نظر گرفتن بودجه بهترین انتخاب را داشته باشند. قیمت تور اسپانیا با توجه به نوع هتل انتخابی، نوع ایرلاین و همچنین نوع کلاس پروازی و دیگر خدمات و امکانات فراهم شده در تورها متغیر می باشد.

 

بهترین زمان سفر به اسپانیا

_ از نظر دما و آب و هوا، بهترین زمان سفر به اسپانیا تابستان ( ژوئن تا سپتامبر) می باشد. تابستان در اسپانیا، هوا رو به گرم شدن می‌رود. دمای هوا در این فصل از 27 تا 32 درجه متغیر است. (تابستان فصل گردشگری در اسپانیا است. شما می‌توانید از جاذبه‌های تاریخی و امکانات تفریحی سواحل، در تور اسپانیا استفاده کنید. نرخ هتل‌ها در این فصل در بالاترین حالت ممکن قرار دارد.)

دمای هوای اسپانیا در فصل بهار (مارس تا ژوئن) از 15 تا 20 درجه سانتی گراد متغیر است. اما شما می‌توانید به دور از شلوغی تابستان از مناظر سرسبز تور اسپانیا لذت ببرید. در بهار به دلیل سردی نسبی هوا، شنا در سواحل تقریباً ممکن نیست.

دمای هوای اسپانیا در فصل پاییز (سپتامبر تا دسامبر) از 10 تا 20 درجه متغیر است. هوا در این فصل تقریباً سرد است و برای شنا در سواحل مناسب نیست، اما شما می‌توانید با پوشیدن لباس نسبتاً گرم همچنان از جاذبه‌های تور اسپانیا لذت ببرید. پاییز پر باران‌ترین فصل در اسپانیا است.

 

_ از نظر اقتصادی و به صرفه بودن، بهترین زمان سفر به اسپانیا زمستان (دسامبر تا مارس) می باشد.  دمای هوا در این فصل از 1 تا 10 درجه متغیر است. مزیت سفر به اسپانیا در زمستان خلوت بودن این کشور است. همچنین بارش برف مناظر بسیار زیبایی را به وجود می‌آورد.

بعد از زمستان، از نظر اقتصادی بهترین زمان برای سفر به کشور اسپانیا اوایل فصل بهار و پاییز می‌باشد، در این زمان هوا مناسب است و نرخ‌های تور اسپانیا از تابستان مناسب‌تر هستند.

 

غذاهای اسپانیا

در کشور اسپانیا غذا و آشپزی بخش مهمی از فرهنگ غنی این کشور را تشکیل می‌دهد. در طول قرن‌ها، غذاهای اسپانیایی تنوع بیشتری پیدا کرده‌اند. در هرگوشه از این کشور می‌توانید غذاهایی را میل کنید که با مواد اولیه‌ی تازه و رنگارنگ تهیه شده‌اند.

اسپانیا سرزمینی سرشار از خوراک های لذیذ و مقوی بوده پس در خوردنی های اسپانیا گشت و گذار کنید غذاهایی که از نسلی به نسل بعدی منتقل شده و میراثی بی نظیر هستند.

منوی رستوران ها در اسپانیا بسیار متنوع است و تمامی سلیقه ها را از هر کشوری پوشش می دهد. از غذاهای معروف این کشور می توان املت اسپانیایی، تورتیلا اسپانیولا، سوپ گازپاچو، مرغ اسپانیایی و خوراک ماهی مرکب را نام برد.

 

جاذبه های توریستی اسپانیا

شما می توانید روح کشور اسپانیا را در هر جاذبه گردشگری اش پیدا کنید. زیبایی هایی که تاریخچه متفاوت، فرهنگ غنی و طبیعت شگفت آور این کشور را به گردشگران نشان داده می شود.

اسپانیا یکی از محبوب‌ترین کشورهای دنیا در زمینه گردشگری محسوب می‌شود , چند سالی است که در این حوزه بسیار موفق عمل کرده است. گزارش‌های سازمان جهانی گردشگری مهری بر این ادعا است و نشان می‌دهد که کشور اسپانیا در سال ۲۰۱۸ دومین نرخ جذب گردشگر را داشته است.

برخی از نقاط  گردشگری اسپانیا عبارت اند از:

ورزشگاه نیوکمپ بارسلونا

موزه ملی هنر کاتالونیا بارسلونا

پارک بوئِن رِتیرو مادرید

ورزش‌ های آبی ایبیزا

پارک ملی سس سالینز ایبیزا

جزیره اسرار آمیز اس ودرا ایبیزا

شهر هنر و علم والنسیا و...

۰ ۰

درباره فروش غذای سگ مالتیز

فروش غذای سگ مالتیز

فروش غذای سگ مالتیز



قیمت سگ مالتیز:همان گونه که می دانید سگ ها نژاد گونا گون ومتفاوتی دارند به همین دلیل  قیمت آنها نیز متفاوت خواهد بودقیمت سگ مالتیز نیز از این قاعده مستثنا نیست و ممکن است برای برخی افراد  قیمت سگ مالتیز نسبتا بالا باشد بنابراین بهتر است با توجه به بودجه خود نژاد مورد نظر را پیدا کنید اما قبل از خرید وقیمت  سگ مالتیز بهتر است مطمئن شوید سگی که خریداری می کنید سالم است و مشکل سلامتی ندارد.


فروش غذای سگ مالتیز:




سگ مالتیز

نژاد سگ مالتیزیک سگ کوچک خانگی است  خلق و خوی این نوع سگ ها ملایم و بی خطری است . سگ مالتیز عروسکی با همه همانند یک دوست صمیمی رفتار می کند. مالتیز جزو گروه سگ های عروسکی  محسوب می شود.

 سگ مالتیز  در صورتی که  اصیل باشد جثه کوچکی دارد، اما با وجود جثه کوچک  یک سگ نیرومند و قوی می باشد، این سگ ها به راحتی در مسابقه هایی همچون چابکی، عملکرد و جست و جو کردن یک شئ گم شده می توانند شرکت کنند.

 

تاثیر نژاد  برقیمت سگ مالتیز

درهنگام خرید سگ بهتر است این را بدانید که نژاد سگ اصلی ترین عامل جهت قیمت گذاری سگ و قیمت سگ مالتیز می باشد. اگر سگ مالتیز  اصالت کافی دارد و از پدر و مادر اصیل زاده شده باشند، قیمت سگ مالتیز بالاتر خواهد بود. در صورتی که سگ های که نژاد میکس و یا چند نژاده دارند قیمت به نسبت پایین تری دارند. حتما از کسی که سگ را خریداری می کنید، عکسی از پدر و مادر سگ را بخواهید تا متوجه شوید همان نژاد است یا خیر. زیرا اکثر نژاد های کوچک را نمیتوان تشخیص داد که وقتی بزرگ می شوند به چه شکل در می آیند.

 

تاثیر سن برقیمت سگ مالتیز

به دلیل اینکه  توله های سگ به شدت بازیگوش هستند و دارای انگیزه فراوان جهت یادگیری می باشند. طبیعتا قیمت سگ مالتیز توله  به نسبت  به قیمت سگ مالتیزکه سن بالایی دارند بیشتر است. سگی را خریداری نمایید که میانگین سن آن از زمان نوزادی تا ۳ ماهگی است. زیرا در این مدت تعلیم سگ بسیار آسان تر از زمان های دیگر است. اگر قصد خرید سگ مالتیزرا دارید علاوه بر قیمت سگ مالتیز به برخی از ویژگی های سگ مالتیز دقت کنید.

ویژگی‌های ظاهری سگ مالتیز

سگ‌های نرمالتیز  ۲۱ تا ۲۵ سانتی‌متر و ماده‌ها ۲۰ تا ۲۳ سانتی‌متر ارتفاع دارند. پوزه آن‌ها سیاه بوده و سوراخ‌های بینی گشاد دارند . رنگ مالتیز سفید خالص است. از ویژگی‌های جالب توجه  این حیوان  که می تواند در قیمت سگ مالتیز تاثیر گذار باشد طول عمر زیاد و موهای بلندش می‌باشد که طول آن‌ها بیش از۲۰ سانتی‌متر است.

اگر این سگ را تنها جهت نگهداری می‌خواهید بهتر است  که توسط آرایشگر حیوانات موهایشان کوتاه شود ولی اگر تنها جهت نمایش می‌خواهید باید رسیدگی زیادی به موهایشان شود که کار بسیار سخت و وقت‌گیری است. سگ مالتیز چشم‌های گرد و قهوه‌ای رنگ دارد و بینی آن سیاه همراه با سوراخ‌های باز است.

نکاتی که برای نگهداری سگ نژاد مالتیز باید بدانید

  -این سگ ها موها بسیار نرم دارند بنابراین بهتر است به آرامی تمیز شوند. برس کشیدن و شانه زدن روزانه برای این حیوان باید انجام شود.

-استفاده از غذای خشک در تغذیه باعث سالم ماندن و افزایش طول عمر دندان‌های این حیوانات  می‌شود.

-این سگ خیلی زود سرما می‌خورد. بنابراین بهتر است به او آموزش دهید تا در داخل توالت و یا روی روزنامه دستشویی کند تا در آب و هوای نامناسب بیرون نرود.

به همین دلیل در روزهای بارانی و برفی نباید این سگ را بیرون ببرید  و در معرض باران و برف قرار دهید. به طور کلی از خیس شدن مالتیز و در معرض رطوبت قرار گرفتن سگ اجتناب شود.

 

۰ ۰

عرضه اولیه فارم چیست؟

فارم چیست؟


عرضه اولیه فارم یا Initial Farm Offering (به اختصار IFO) یکی از مدل‌های تامین سرمایه در بازار کریپتوکارنسی است. IFO معمولاً در صرافی‌های غیرمتمرکز برگزار می‌شود و پروژه‌های مختلف با عرضه رمزارزهای خود در این پلتفرم‌ها، سرمایه لازم برای راه‌اندازی پلتفرم جدید یا توسعه کسب‌وکار خود را به‌دست می‌آورند. در واقع در رویدادهای IFO، ارزهای دیجیتال پیش از فهرست شدن در صرافی‌ها، پیش فروش یا Pre-Sale می‌شوند. با این کار علاوه بر تامین سرمایه برای اتمام پروژه، کاربران رمزارزی را به‌دست می‌آورند که ممکن است در آینده ارزش زیادی پیدا کند.
در رویدادهای پیش فروش، شرایطی مثل وایت لیست (لیستی از کاربران واجد شرایط دریافت رمزارز) یا حداقل و حداکثر مقدار خرید وجود دارد. البته از آن‌جایی که IFOها در بستر صرافی‌های غیرمتمرکز انجام می‌شوند، تهیه فهرست از کاربران واجد شرایط که یکی از ملزومات آن احراز هویت است، چندان مطرح نیست. یکی از نکات مثبت عرضه اولیه فارم این است که کاربران می‌توانند ارز دیجیتال را با قیمتی کمتر از عرضه عمومی بخرند.​
نحوه کار پلتفرم‌های ارائه‌دهنده IFO چگونه است؟​
به پلتفرمی که رویداد عرضه اولیه فارم را برگزار می‌کند اصطلاحاً “پلتفرم میزبان” گفته می‌شود. پلتفرم میزبان پیش از برگزاری Initial Farm Offering، پروژه جدید را از نظر سودآوری، امنیت، کارایی و چشم‌انداز بررسی و تایید می‌کند. رویدادهای عرضه اولیه مزرعه در پلتفرم‌های دیفای یا امور مالی غیرمتمرکز برگزار می‌شوند و به‌صورت خودکار و با استفاده از قراردادهای هوشمند تراکنش‌ها را اجرا می‌کنند. هر IFO یک تاریخ و زمان شروع و پایان دارد و پس از به پایان رسیدن زمان، پلتفرم بسته می‌شود.
ابتدا کاربران باید در استخرهای تعیین‌شده توسط پلتفرم میزبان به‌عنوان تامین‌کننده نقدینگی مشارکت کرده و توکن تامین نقدینگی یا LP Token استخر را به‌دست بیاورند. سپس با استفاده از آن توکن، در رویداد عرضه اولیه Farm در حال برگزاری شرکت کنند. استخرهای نقدینگی در واقع قراردادهای هوشمندی هستند که کاربران دارایی‌های دیجیتال خود را در این قراردادهای هوشمند قفل می‌کنند. به این کاربران تامین‌کننده نقدینگی یا Liquidity Provider گفته می‌شود. بعد از استیکینگ یا سپرده‌گذاری رمزارزها در قراردادهای هوشمند، به هر تامین‌کننده نقدینگی توکن تامین نقدینگی یا Liquidity Provider Token تعلق می‌گیرد که نماینده سهم کاربر از استخر نقدینگی است.
فارم چیست:


معروف‌ترین و اولین پلتفرمی که IFO را برگزار کرد صرافی غیرمتمرکز پنکیک سواپ (PancakeSwap) بود. پنکیک سواپ بزرگ‌ترین صرافی غیرمتمرکز فعال بر بستر بایننس اسمارت چین (‌BSC) است و کاربران با استفاده از این صرافی می‌توانند توکن‌های BEP-20 را مبادله کنند. در ادامه مقاله به نحوه مشارکت در IFO پنکیک سواپ و جزئیات آن خواهیم پرداخت. اما قبل از آن اجازه دهید ویژگی‌های عرضه اولیه فارم را بررسی کنیم.​
ویژگی‌های رویدادهای عرضه فارم اولیه چیست؟​
همانطور که می‌دانید رویدادهای IFO از سوی توسعه‌دهندگانی که دنبال تامین نقدینگی برای گسترش پروژه‌های خود هستند، برگزار می‌شود. بنابراین یکی از مزیت‌های اصلی آن افزایش درآمد این پلتفرم‌ها و گسترش بازار کریپتوکارنسی‌ها است. همچنین در حال حاضر همه کاربرانی که در پلتفرم‌های میزبان حساب کاربری و پروفایل فعال داشته باشند می‌توانند در عرضه اولیه FARM شرکت کنند. بنابراین محدودیت جغرافیایی و مشکلات احراز هویت برای کاربران کشورهای تحت تحریم نمی‌تواند مانع از مشارکت افراد شود.
از آن‌جایی که رویدادهای Initial Farm Offering به‌صورت غیرمتمرکز انجام می‌شوند، بنابراین نیازی به سازمان‌های واسطه وجود ندارد و نیازی نیست که کاربران کارمزد بیشتری بپردازند یا مدت زمان طولانی‌تری را برای دریافت رمزارزهای خود صبر کنند. همچنین پلتفرم‌های میزبان IFO از ترکیبی از پروتکل‌های امنیتی سطح بالا مثل سیستم حفاظتی اسکرو (Escrow Protection)، احراز هویت HTTP و احراز هویت ۲ عاملی (2-Factor Authentication) برای مقابله با هکرها استفاده می‌کنند. بنابراین کاربران می‌توانند تراکنش‌های امن و سریع را در این رویدادها تجربه کنند.

فارم چیست
۰ ۰

آشنایی با خرید ظرف دستشویی گربه با کیفیت

خرید ظرف دستشویی گربه

خرید ظرف دستشویی گربه

ظرف خاک گربه

عمل دفع گربه خارج از خاک مشکلی آزاردهنده برای صاحبان آن هاست . بهترین راهکار برای حل این مشکل تهیه ظرف دستشویی مناسب گربه می باشد.البته شایان ذکر است گربه ها به صورتی ذاتی تمایل دارند تا بر روی خاک و یا شن دستشویی کنند که خاک های گرانولی شبیه سازی شده این شن است که قادر به جذب رطوبت است. با در نظر گرفتن نکاتی از قبیل مکان قرار دادن ظرف توالت گربه و مشاهده و بررسی رفتارهای گربه می توان مکان دستشویی گربه را کنترل کرد .

خرید ظرف دستشویی گربه:

خرید ظرف خاک گربه

ظرف توالت گربه باید بیشتر از طول بدن گربه از ابتدای دم تا سر باشد. گربه‌ ها ظرف های کوچک را برای دستشویی کردن انتخاب نمی کنند. معمولا ظرف دستشویی گربه به دو صورت ظرف خاک گربه قابدار  مدل سر باز و ظرف دسشویی مسقف گربه ساخته میشوند. در صورتی که گربه شما از نظر فیزیکی سالم است نیازی به استفاده از ظرف با لبه های کوتاه نمی باشد بنابراین شما میتوانید با مشاهده انواع ظرف دستشویی گربه در دسته بندی محصولات نظافت گربه ظرف مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

تعویض خاک ظرف دستشویی گربه

با توجه به این که خاک گرانولی گربه رطوبت را جذب میکند زمانی که گربه عمل دفع را انجام میدهد آن ناحیه در خاک گربه به شکل توده جمع میشود که بایستی به کمک بیلچه گربه به صورت روزانه جمع آوری شوند و هر زمان که سطح حاک ظرف از ۴ سانتیمتر کمتر شد بایستی به ظرف خاک جدید اضافه نمود و همچنین توصیه میگردد ، حداکثر هر چند روز و یا هفته ایی یک یا دو بار  خاک بستر گربه را تعویض کنید. قسمت های گلوله شده باید روزانه جمع کنید تا خاک گربه و همچنین محیط خانه بو نگیرد. گربه ها به محل دستشویی خود بسیار حساس هستند ازین رو ظرف دستشویی گربه نباید بوی خاصی از قبیل مواد شوینده یا بوی پلاستیک بدهد.

در صورتی که گربه شما از ظرف توالت گربه استفاده نمی کند باید بخاطر داشته باشید  گربه ها بی دلیل در خارج از خاک خود دستشویی نمی کند، گاهی این مسئله می تواند ناشی از دلایل مختلف از قبیل موارد ذیل باشد:

  • شروع بیماری های گربه
  • قرار دادن ظرف در جای نا مناسب
  • کمبود خاک در ظرف
  • وجود بوی نامناسب

ظرف مناسب دستشویی گربه

این ظرف گربه از دو قسمت ظرف و قاب ظرف تشکیل شده است که کاملا قابل شستشو است و از پلاستیک با کیفیت بدون بو ساخته شده است. در این ظرف توالت گربه قاب به طوری طراحی شده است که باعث می شود خاک گربه به بیرون از ظرف ریخته نشود و زمانی که گربه از ظرف خارج میشود خاک از کف پای آن بوسیله پله مشبک جدا شود.

۰ ۰

تور اروپا نوروز ۱۴۰۲ و معرفی آن

تور اروپا نوروز ۱۴۰۲



تور اروپا - Europe Tour

شما با استفاده از خدمات رزرو بلیط تور اروپا می توانید به کشور های اروپایی سفر کنید این بعضی از این کشور ها که از گنجینه‌های تمدن بشری محسوب می‌شود و جاذبه های گردشگری بیشماری دارند. بهترین کشور های اروپایی برای بازدید و گردشگری می توان به فرانسه ،ایتالیا ،سوئیس و انگلستان اشاره کرد. که همه ساله هزاران گردشگر از سراسر جهان برای باز دید از آن کشور ها به اروپا سفر می کنند. آژانس آسمان آبی تور اروپا زمستان 98 را با بهترین خدمات برای مسافران عزیز در نظر گرفته است.


تور اروپا نوروز ۱۴۰۲


سفر به کشورهای قاره سبز مثل اسپانیا، ایتالیا، فرانسه و ... آرزویی است که هرکسی دارد تا یک بار هم که شده آن را تجربه کند. رزرو تور اروپا  الفبای سفر مقدمه ای برای لذت از تماشای کلیساهای باشکوه همچون ساگرادا فامیلیا، هیجان در سواحل دریای مدیترانه، آرامش طبیعت شگفت انگیز ایرلند و آلمان و بازدید از بناهای تاریخی و زیبا چون برج بیگ بن لندن، کولوسئوم رم، پلازا د مایور مادرید، دروازه برلین و ... است. 

قاره اروپا با دارا بودن حدوداً 10 کیلومتر مربع در قسمت شمال غربی قاره اوراسیا در همسایگی قاره آسیا قرار گرفته است. رشته کوه اورال با دارا بودن تقریباً 2498 کیلومتر مرز بین قاره آسیا و اروپا است. قاره اروپا به دلیل قرارگیری در نیمکره شمالی زمین دارای آب و هوایی معتدل است که به همین دلیل به قاره اروپا قاره سبز نیز گفته می شود. اگرچه اروپا پس از قاره اقیانوسیه دومین قاره کوچک جهان از نظر مساحت است اما دارای جمعیتی بالغ بر 730 میلیون نفر می باشد که درواقع 11% جمعیت جهان را شامل می شود. قاره اروپا شهرها و جزایر تاریخی بسیار مهمی مانند بریتانیا، رم، پاریس، لندن، بوداپست و ... را در خود جای داده است. قاره اروپا با دارا بودن شهرهای زیبا و تاریخی مانند بارسلون، آمستردام، ونیز، رم، پاریس، زوریخ، بروکسل، فلورانس، وین و ... دارای تعداد بیشماری از اماکن گردشگری و تاریخی می باشد و مردم اقصی نقاط دنیا را مجاب به بازدید و گردش و گذراندن تعطیلات خود در شهرهای بسیار زیبا و دیدنی خود می کند. قاره اروپا ترکیبی از انواع جاذبه های گردشگری را دارد و از این جهت، سفر به شهرهای اروپایی برای انواع سلیقه ها، لذت بخش خواهد بود. اگر این قاره را به عنوان مقصد سفرتان انتخاب کنید قطعا سفری سرشار از لذت و خاطره های خوب را همراه با تور اروپا آژانس الفبای سفر تجربه خواهید کرد.

آشنایی بیشتر با تور اروپا

تور اروپا نوروز ۱۴۰۲ :


رستوران سینک سنتیتس بارسلون اسپانیا
از بهترین رستوران‌های کشور اسپانیا و شهر بارسلون رستوران سینک ستینگ است که با دکوراسیونی شیک و مجلل و غذاهایی بسیار عالی شامل غذاهای اسپانیایی و دریایی از مشتریان خود به خوبی پذیرایی می‌کند. طراحی این رستوران بسیار زیبا بوده و شامل نورپردازی آرامشبخشی می‌شود. این رستوران از نظر قیمتی هم بسیار مناسب بوده و با کیفیت بالایی که دارد در عین حال قیمتی مناسب را هم شامل می‌شود. کارکنان این رستوران بسیار حرفه‌ای و کاربلد بوده و به مشتریان خدمات مورد نیاز را ارائه می‌کنند.
رستوران یو اف او براتیسلاوا اسلوواکی
یکی دیگر از رستوران‌های بسیار خوب اروپا در کشور اسلوواکی و شهر براتیسلاوا قرا گرفته است. این رستوران یک رستوران بسیار خوب با منویی متنوع اروپایی بوده و شامل غذاهای گیاهی برای گیاه خواران هم می‌شود. این رستوران از رستوران‌های بسیار خوب اروپا است و شامل طراحی داخلی فانتزی و زیبا می‌شود. از پنجره آنجا می‌توانید چشم انداز زیبای شهر را از ارتفاع 95 متری ملاحظه کنید که بسیار آرامشبخش و زیبا است. از نظر قیمتی این رستوران در رده بالایی است اما به دلیل کیفیت بسیار بالا این قیمت کاملاً ارزش یک بار تجربه کردن را دارد.
رستوران نیو یورک کافه بوداپست مجارستان
این رستوران یک رستوران بسیار مجلل و لوکس بوده که در شهر بوداپست واقع شده است. رستوران نیو یورک کافه به دلیل معماری خیره کننده داخلی اش معروف است که چشم‌ها را به خود جلب می‌کند. تمامی سقف و دیوارهای این رستوران به زیبایی هرچه تمام‌تر زیبا سازی شده و می‌توانید نقاشی‌های زیبای مدل کلیسایی را در سقف این کلیسا ملاحظه کنید. این رستوران شامل غذاهایی از اروپا، اروپای مرکزی، غذاهای محلی مجارستانی و همینطور عنوان قهوه و نوشیدنی و دسر می‌شود.
رستوران آروما رم ایتالیا
از رستوران‌های بسیار خوب در کشور ایتالیا که نمایی زیبا به کلوسوم دارد رستوران آروما است. در آنجا می‌توانید در حین میل نمودن غذای خوشمزه با طعم‌های مدیترانه‌ای و ایتالیایی از چشم‌ انداز زیبا هم لذت ببرید. این رستوران دارای طراحی داخلی مدرن و زیبا بوده و کادری حرفه‌ای دارد.
رستوران گوندولن استکهلم سوئد
رستوران گوندولن از برترین رستوران‌های کشور سوئد است. آنجا شامل سرآشپز و کادر آشپزی حرفه‌ای و بین‌المللی می‌شود. در این رستوران می‌توانید انواع غذاهای سوئدی و اروپایی را میل کنید. طراحی این رستوران بسیار ساده و صمیمی بوده و فضایی دنج دارد. در منوی این رستوران انواع غذاهای متنوع و انتخاب‌هایی برای گیاه‌خواران هم به چشم می‌خورد. از خصوصیات این رستوران ارائه دسرهای بسیار خوشمزه است.

 

۰ ۰

معرفی قیمت غذای گربه باردار

قیمت غذای گربه باردار






غذای بچه گربه و گربه حامله سانابل

Sanabelle Kitten Food

موجود در بسته های 400 گرمی و دو کیلوگرمی مخصوص بچه گربه ها، گربه های حامله و گربه های شیرده است که سرشار از ویتامین ها و مواد مغذی، حاوی گوشت تازه مرغ و امگا 3 و امگا 6 میباشد که برای رشد بچه گربه ها و همچنین برای رشد جنین در گربه های حامله و تولید شیر در دوران شیردهی بسیار ضروری است و موجب سلامت و افزایش طول عمر آنها نیز می گردد.

 این غذای بچه گربه بدون گلوتن میباشد و این موجب میشود که احتمال حساسیت غذایی کاهش یابد و بدون هیچگونه افزودنی های مصنوعی ، رنگ و رایحه تهیه شده است . درصد بالای ویتامین موجب افزایش قدرت سیستم ایمنی بدن و شادابی میشود ، حاوی گوشت تازه و خوشمزه مرغ بعنوان منبع پروتئین و استفاده از برنج بعنوان منبع کربوهیدرات.

اگرچه در ابتدای دوره آبستنی تغذیه ی گربه فرقی با گربه های معمولی ندارد اما رفته رفته با رشد جنین ها باید نسبت به تغذیه ی گربه آبستن توجه بیشتری نمود. در طول چهار هفته اول آبستنی لازم است حیوان را با یک رژیم غذایی محتوی از میزان متعادل پروتئین تغذیه نمایید. همچنین باید بدانید که در اختیار گذاشتن غذاهای خانگی برای حیوان مضر است زیرا او نخواهد توانست آنچه که برای رشد و زایمان موفق نیاز دارد را به دست آورد. همچنین در این بازه زمانی استفاده از مکمل های ویتامینی و مواد معدنی توصیه نمی شود.

غذای بچه گربه و گربه حامله سانابل حاوی :

  • حاوی انتی اکسیدانهای طبیعی
  • حاوی ویتامین A
  • و عناصر ضروری که موجب کاهش روند پیری و افزایش قدرت بدن در برابر رادیکالهای آزاد میشوند

 

این غذای خشک بچه گربه در بسته های 400 گرمی 2 و 10 کیلوگرمی تولید شده است .

 

قیمت غذای گربه باردار:

قیمت غذای گربه باردار

برای کمک به گربه مادر برای زایمان بچه‌هایش آماده‌اید؟ روز بزرگ رسیده است و می‌پرسید چه باید کرد؟ این احتمال وجود دارد که نیازی نباشد برای زایمان کاری انجام دهید، فقط باید کنار گربه ملوس خود باشید و او را تشویق کنید. حتی ممکن است یک روز صبح بیدار شوید و ببینید گربه شما زایمان کرده و با راحتی تمام در حال پرستاری از بچه گربه های خود می‌باشد. با این حال، باید مراقب مشکلات بالقوه باشید و بدانید در صورت نیاز چه باید بکنید.

علائم شروع زایمان

  • آشیانه گرفتن: یک یا دو روز قبل از زایمان، گربه شما به دنبال یک جای امن و راحت برای به دنیا آوردن بچه‌هایش خواهد رفت. شما می‌توانید با یک جعبه مقوایی یا سبد لباس و حوله و پتو برایش یک جای راحت فراهم کنید. با این وجود، ممکن است گربه یک جای دیگر را انتخاب کند.
  • تغییرات رفتاری: این تغییرات عبارتند از بی‌حوصلگی، نفس نفس زدن، لیسیدن مفرط بدن (به ویژه در ناحیه اندام تناسلی) و ایجاد سر و صدای بیش از حد.
  • علائم فیزیکی: ممکن است دمای طبیعی بدن گربه کاهش یابد یا او استفراغ کند. شکم در چند روز آخر زایمان کار نمی‌کند و نوک پستان ممکن است بزرگ‌تر شود و به رنگ صورتی درآید.
  • زایمان فعال: فرآیند انقباض شروع شده و کیسه آمنیوتیک (Amniotic Sac) ظاهر می‌شود. همچنین ممکن است خون یا یک مایع رنگی از بدن گربه خارج شود.

وسایل لازم برای زایمان

  • پدهای جذب‌کننده برای زیر جعبه زایمان.
  • حوله‌های تمیز برای تمیز کردن و تحریک بچه گربه‌ها، در صورت لزوم.
  • حوله‌های کاغذی برای همین کار.
  • بسته به تعداد بچه گربه‌ها ممکن است به یک جعبه اضافی برای قرار دادن بچه‌ها در طول زایمان نیاز داشته باشید. یک پد حرارتی در زیر جعبه بگذارید یا از یک پتو یا حوله استفاده کنید. بچه گربه‌ها نباید در معرض سرما قرار بگیرند. هرگز آن‌ها را مستقیم روی پد حرارتی قرار ندهید. یک حوله تمیز دیگر را روی جعبه قرار دهید تا گرما در داخل جعبه حفظ شود.
  • یک سبد لباس یا جعبه اضافی نیز برای دور ریختن حوله‌های کثیف بردارید.

در طول زایمان چه اتفاقاتی رخ می‌دهد؟

علت القای فرآیند زایمان هنوز مشخص نیست، اما عواملی مانند اندازه و وزن رحم، اندازه و وزن جنین(ها) و تعادل هورمونی جنین و مادر رایج‌ترین علل هستند.

در طی زایمان، انقباض ریتمیک رحم به تدریج افزایش می‌یابد تا جنین از رحم بیرون بیاید. جفت ممکن است در زمان به دنیا آمدن بچه‌ها بیرون بیاید یا 24 ساعت بعد از زایمان خارج شود.

بچه گربه‌ها در داخل کیسه‌های آمنیوتیک خود بیرون می‌آیند که گربه مادر باید پاره‌اش کند. اگر مادر بچه گربه را نادیده بگیرد و کیسه را پاره نکند، وظیفه شما است که با یک حوله تمیز کیسه را به آرامی پاره کرده و تنفس بچه گربه را برقرار کنید. تعداد جفت‌ها را بشمارید تا مطمئن شوید همه از بدن گربه خارج شده باشند. اگر جفت در بدن گربه بماند، باید نزد دامپزشک بروید.

 

گربه مادر با لیسیدن بچه گربه‌ها به تنفس آن‌ها کمک می‌کند. او همچنین با جویدن بند ناف در فاصله ۲-۳ سانتی‌متری از بدن بچه گربه آن را جدا می‌کند. در این زمان ممکن است جفت را بخورد. بچه گربه‌ها بلافاصله به سمت پستان مادر رفته و تحت حمایت او قرار می‌گیرند.

۰ ۰