آشنایی با غذای خشک توله سگ برند نوتری پت

افرادی که نمیخواهند بودجه زیادی را برای خرید غذای سگ خود اختصاص دهند معمولا به سمت خرید غذاهای ایرانی میروند اما بعضی از غذاهای ایرانی باعث ایجاد مشکلات گوارشی برای سگ ها میشوند ، پس بهتر است از مارک های معروف استفاده شود..

موسس برند نوتری پت  دکتر نوید نصیریان است که شرکت بهین تاش با جمعی از همکاران و دوستان خود در سال ۱۳۷۹ تاسیس کرده است . این برند که اولین محصول رسمی و مجوز دار ایرانی در فروش غذاهای آماده سگ است که دارای مراکز فروش در ۲۶ استان کشور می‌ باشد . این مجموعه ۱۱ محصول غذایی از قبیل غذای خشک و غذای کنسروی سگ ، بیسکویئت تشویقی ، تریت چیپس نایی و تریت نرینه را به فروش می ‌رساند .

این محصول یک غذای کامل است و در کنار آن نیازی به غذای دیگری نیست . غذای خشک نوتری پت مخصوص سگ به نوعی طراحی و فرموله شده است که علاوه بر نیازهای پایه ، نیاز به رشد و اندام سازی در توله ها را نیز تامین می کند . غذای ۲۹ ٪ نوتری پت مناسب برای توله سگ‌ها ، سگ‌های کار و آبستن و سگ‌های با فعالیت بالا می‌باشد .

غذای خشک توله سگ برند نوتری پت

شرکت نوتری پت در تولید این غذا علاوه بر ۱۵% گوشت مرغ تازه حدود ۱۰% جگر گاو نیز مورد استفاده قرار گرفته و علاوه بر طعم بهتر برای غذا پروتئین اضافه برای رشد و اندام سازی را نیز تامین می‌کند اجزاء تشکیل دهنده این غذای نوتری پت ۲۰ ماده اولیه هستند و هر کدام برای تامین بخشی از نیازهای بدنی در حال رشد و سگ‌ های بسیار فعال در نظر گرفته شده اند

پودر کامل تخم مرغ و پودر گوشت قرمز ، علاوه بر منابع ذکر شده در بالا تامین کننده پروتئین بالای این غذا هستند . مقدار چربی و انرژی این غذا nutri pet نیز برای فعالیت و رشد مناسب در توله ها بالانس شده ویتامین‌ها و مواد معدنی مورد نیاز برای رشد توله ها به صورت ویژه با مقادیر استاندارد به غذا اضافه شده می‌شوند.

یکی از انواع مختلف غذای خشک توله سگ برند نوتری پت؛ غذای سگ با پروتئین ۲۹ % است :

این نوع غذای خشک توله سگ برند نوتری پت به نوعی طراحی و فرموله شده است که علاوه بر نیازهای پایه، نیاز به رشد و اندام سازی در توله ها را نیز تامین می کند. در تولید این غذا علاوه بر ۱۵ درصد گوشت مرغ تازه، حدود ۱۰ درصد جگر گاو نیز مورد استفاده قرار گرفته و علاوه بر طعم بهتر برای غذا، پروتئین اضافه برای رشد و اندام سازی را نیز تامین می کند. اجزای تشکیل دهنده این غذا ۲۰ ماده اولیه هستند و هر کدام برای تامین بخشی از نیازهای بدنی در حال رشد سگ های بسیار فعال در نظر گرفته شده اند.

پودر کامل تخم مرغ  و پودر گوشت قرمز علاوه بر منابع ذکر شده در بالا تامین کننده پروتئین بالای این غذا هستند. مقدار چربی و انرژی این غذا نیز برای فعالیت و رشد مناسب در توله ها بالانس شده و ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز برای رشد توله ها به صورت ویژه با مقادیر استاندارد به غذا اضافه شده اند. به طور خاص این غذا برای توله ها از سن ۲.۵ ماهگی تا بلوغ و همچنین برای سگ های بسیار فعال و پرکار طراحی شده است و بهتر است برای سگ های بالای ۱۰ سال به طور کامل استفاده نشود.
 این غذای سگ نوتری پت ؛ یک غذای کامل است و در کنار آن نیازی به غذای دیگری نیست. طبق جدول زیر مقدار غذا را بر حسب وزن سگ برداشته و در ظرف آن ریخته و مقدار کمی آب با آب پاش روی ان اسپری کنید تا کمی مرطوب شود توجه کنید که نباید غذا خمیر شود.
۰ ۰

آموزش بورس از صفر تا صد در کمترین زمان

پکیج آموزش بورس دلفین وست

در این مقاله به طور جامع به آموزش بورس از صفر تا صد می پردازیم. بازار بورس بستریست برای معامله سهام کمپانی ها و اوراق مشارکت توسط مردم عادی که مایل هستند سرمایه خودشان را وارد چرخه اقتصاد کشور کنند. داشتن سهام یک کارخانه تولیدی به این معنیست که شما در منافع آن شرکت سهیم هستید.

اهمیت آموزش بورس و یادگیری آن

بدلیل وجود تورم در تمام کشورها ارزش سرمایه هر شخص سال به سال کاهش می یابد. (البته درصد تورم در هر کشور رابطه مستقیم با سلامت اقتصاد آن کشور دارد. اما به هر صورت تورم وجود دارد (بخصوص در کشور عزیز ما!) و کالایی که امثال با X تومان می خرید ، سال بعد باید بیشتر بابت آن بپردازید. تجربه نشان داده سودهای بانکی هم در ایران خیلی کمتر از تورم سال به سال کشور است و ذخیره پولتان در بانک هم جبران کاهش ارزش آن را نمی کند. پس بهتر است پول خود را در جایی مثل بورس سرمایه گذاری کنید تا علاوه بر در امان بودن از افزایش افسار گسیخته تورم ، بتوانید با استفاده ازپکیج آموزش بورس دلفین وست  و یادگیری بورس از سود سهام ها هم بهره بگیرید.

ریسک سرمایه گزاری در بورس

میدانید که در هر سرمایه گزاری ریسک هایی وجود دارد. اگر تاجر باشید و وارد کننده کالای خاصی به داخل کشور ، با ریسک حمل و نقل کالا ، ریسک گذر راحت آن از گمرک ، ریسک فروش کلا و تبدیل آن به نقدینگی با حاشیه سود مناسب مواجه هستید.

اگر در ساخت و ساز مسکن و برج و آپارتمان فعال باشید ، با ریسک تامین به موقع بودجه ، گرانی مصالح و تجهیزات ساختمانی در حین انجام پروژه ، پایان بموقع و از قبل تعیین شده پروژه و اتفاقات خارج از برنامه مواجه هستید.

در انجام معاملات در بازار فارکس هم با ریسک هایی مثل اعتبار بروکری که پولتان را به آن میسپارید ، نقل و انتقال پول ، اخبار اقتصادی و سیاسی ، سود و زیان هر معامله و … مواجه هستید.

طبیعتا سرمایه گزاری در بورس هم ریسک خودش را دارد. قیمت سهم شرکت ها مدام در حال کاهش و افزایش است. زمان مناسب خرید یک سهم مهم است ، گاهی خرید و فروش سهم یک شرکت برای انجام محاسبات ، متوقف میشود …

 

نقد شوندگی

نقد شوندگی یکی از معیارهای کلیدی سرمایه گزاریست. بدین معنی که شما در لحظه بتوانید سرمایه خود را از بازار بیرون بکشید. مثلا در خرید و فروش ملک ، اگر قصد نقد کردن سرمایه خود را داشته باشید ، تا بفروش رسیدن آن باید منتظر باشید.

 

زمان رسیده به سود

زمان هم یکی از موضوعات مهم برای سرمایه گذار است. برای چه مدت زمان می خواهید سرمایه خود را درگیر کنید؟ یک روز ؟ یک ماه ؟ یک سال ؟ … زمان سرمایه گذاری در بازار های مانند فارکس و باینری آپشن می تواند حتی یک دقیقه تا یک ماه باشد! البته سود آوری در بازار بورس هم نیاز به مدت زمان طولانی ندارد.

 

آموزش بورس : مراحل ورود به بازار

  1. به وبسایت کارگزاری بورس مراجعه کنید و فرم ثبت نام آن را پر کنید.
  2. به دفتر کارگزاری بورس مراجعه کنید و مدارک احراز هویت خودتان را تحویل دهید.
  3. کد بورسی خود را دریافت کنید.
  4. مراجعه به وبسایت معاملاتی و آغاز انجام معامله.

 

قدم اول ، انتخاب یک کارگزار بورس مناسب

  1. کارگزاری که انتخاب می کنید در شهر شما دفتر رسمی داشته باشد.
  2. از سرورهای پرسرعت ، امن و همیشه آنلاین بهره ببرد.
  3. کارمزد مناسب را برای انجام معاملات شما دریافت کند. (به کمسیونی که کارگزار از معامله گران برای انجام هر معامله میگیرد ، کارمزد میگویند.)
  4. پلتفرم مناسب برای انجام معاملات بشما ارائه کند.
  5. پشتیبانی و حل مشکل سریع و مداوم از مشتریانش
  6. آموزش و ارائه مشاوره به مشتریانش
  7. صندوق سرمایه گذاری

 

زمان کاری بورس

معاملات در بازار بورس از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 تا 12:30 انجام میشود. البته کارگزاری ها درخواست انجام معامله را از طرف شما در خارج از این ساعات هم میپذیرند ولی دستور خرید یا فروش شما را در روز و ساعتی که ذکر شد انجام میدهند.

 

آموزش نمادها در بورس

اسم شرکتهایی که سهامشان در بورس خرید و فروش می شود معمولا طولانیست. برای راحتی سرمایه گزاران ، با در کنار هم قرار دادن حرف اول گروهی که شرکت در آن قرار دارد و اسم شرکت ، نمادی برای آن سهم میسازند. مثلا حرف “ح” برای شرکت هایی هست که در گروه حمل و نقل قرار دارند.

 

دسته بندی سهام شرکتها

  1. سهام عادی: بعد از خرید این نوع سهام ، سهامدار در سود شرکت که در پایان سال مالی شرکت تقسیم میشود هم بهره میبرد.
  2. سهام جایزه: شرکت سهامی ، بخشی از سود را به جای پرداخت نقدی به سهامداران ، در قالب سهام به آنها میدهد. یعنی آن شرکت بعد از محاسبه سود سالیانه ، بجای پرداخت آن به سرمایه گزاران ، به صورت سهام جایزه بین آنها تقسیم میکند. به اینکار اصطلاحا می گویند آن شرکت افزایش سرمایه داده است.
  3. حق تقدم: شرکت سهامی برای جذب سرمایه ، از سهامداران مبلغی دریافت کرده و به جای آن به آنها سهام میدهد.
  4. اوراق مشارکت: مزیت اینها این است که سرمایه گزار قبل از خرید این اوراق ، در جریان سود خرید آن و زمان سر رسید آن قرار میگیرد. برای مثال ، پس از خرید اوراق مشارکت X ، به شما گفته میشود پس از 5 سال ، اصل پول و سود N درصد آن به شما برمیگردد.

 

 انواع روش کسب درآمد از بازار بورس

  1. دریافت سود سالیانه که شرکت سهامی به سرمایه گزارانش میدهد.
  2. کسب درآمد از نوسانات قیمت سهام شرکت ها

 

آموزش تابلوی بورس و فرابورس

شرکت های سهامی به دو گروه تقسیم می شوند ، سهامی خاص و عام. سرمایه گزاری در شرکت سهامی خاص ، فقط برای موسسان آن شرکت می باشد و عموم مردم قادر به خرید سهام آن نیستند. زمانی که شرکتی وارد بازار بورس می شود ، تبدیل به سهامی عام شده یعنی هر کسی قادر به خرید سهام آن میباشد.

برای ثبت شرکت در تابلوی بورس ، باید قیمت اسمی سهم پرداخت شده باشد ، آن شرکت دارای حق رای باشد و محدودیت قانونی برای نقل و انتقال نداشته باشد. بعد از رعایت موارد ذکر شده ، شرکت های سهامی با توجه به مقدار سرمایه و سهام شناور و غیره در تابلوهای مختلف بورسی قرار میگیرند. کلا سه نوع تابلوی بورس داریم:

تابلوی اول اصلی بورس

فقط شرکت هایی که 100میلیارد تومن حداقل سرمایه دارند ، 20 درصد از سهامشان شناور باشد و 3 دوره لااقل آن شرکت سود آور باشد ، در این تابلو جای میگیرند.

تابلوی اول فرعی بورس

فقط شرکت هایی که 50 میلیارد تومن حداقل سرمایه دارند ، 15 درصد از سهامشان شناور باشد و 2 دوره لااقل آن شرکت سود آور باشد ، در این تابلو جای میگیرند.

تابلوی دوم بورس

فقط شرکت هایی که 20 میلیارد تومن حداقل سرمایه دارند ، 10 درصد از سهامشان شناور باشد و 1 دوره لااقل آن شرکت سود آور باشد ، در این تابلو جای میگیرند.

 

آموزش تابلوهای فرابورس

در بازار فرابورس دو تابلو داریم:

تابلو اول فرابورس

در این تابلو، شرکتهایی که زیان انباشته نداشته باشند، لااقل 10 میلیارد سرمایه ، لااقل 10 درصد سهم شناور و با حداقل 1 دوره سودآوری جای میگیرند.

تابلو دوم فرابورس

در این تابلو، شرکتهایی که لااقل 1 میلیارد سرمایه ، لااقل 5 درصد سهم شناور و برای خروج از ضرر انباشته گذشته خود برنامه ای داشته باشند.

بازار پایه

بازار پایه متعلق به شرکت هاییست که در سالهای گذشته زیان انباشته آنها ، بیش از سود آنها بوده است. دلیل جذابیت این بازار برای سرمایه گذاران ، دامنه نوسان قیمت این سهام هاست که تا 10% میرسد. در صورتی که در بازار بورس در شرایط عادی قیمت سهام ها بیشتر از 5% در روز اجازه نوسان ندارند.

روش های تحلیلی متفاوتی معمولا در آموزش بورس توسط اساتید تدریس میشود. از جمله آنها میشود به تحلیل بنیادی ، تحلیل تکنیکال ، تابلوخوانی و روانشناسی بازار بورس اشاره کرد.

 

آموزش استفاده از سایت TSETMC

وبسایت TSETMC ، پایگاه معروفیست در نزد معامله گران بورسی ، که می توانند اطلاعات نو و قابل اطمینانی از حجم ورود و خروج سرمایه ، حجم و ارزش معاملات و … از این پایگاه کسب کرد. در تصویر زیر مشاهده میکنید که دو ستون برای فروشندها و خریدارها وجود دارد. که با یکسان شدن قیمت فروش و خرید ، معامله صورت میگیرد.

در پایین پیج هم سهام هم گروهی های آن سهم را نشان میدهد.

TSETMC آموزش بورس

اصطلاحات مربوط به یک سهم در سایت TSETMC:

  • قیمت پایانی : به برآیند قیمتهای معامله شده ی سهم در روز ، قیمت پایانی میگویند.
  • آخرین قیمت : همانطور که از اسمش پیداست ، آخرین قیمتی که سهم در آن معامله شده است.
  • بازه روز : دامنه نوسان قیمت در یک روز را میگویند.
  • بازه هفته : دامنه تغییرات قیمت سهم در یک هفته را میگویند.
  • تعداد معاملات : تعداد معاملات انجام شده
  • حجم معاملات : تعداد برگه ی سهم
  • ارزش معاملات :  کل پول جا به جا شده در روز را نشان میدهد.
  • تعداد سهام : تعداد کل سهام شرکت در بازار بورس
  • حجم مبنا : حداقل حجم معاملاتی که برای رسیدن 5 درصد کاهش یا افزایش قیمت سهم نیاز است را حجم مبنا میگویند.
  • سهم شناور : به درصدی از سهام شرکت گفته میشود که توسط سرمایه گذارانی معامله میشود که زیر 1% از سهام شرکت را دارند.
  • میانگین حجم ماه : مقدار کل حجم معاملاتی که در طول یک ماه انجام میشود. هرچه میانگین حجم ماه بیشتر باشد نقد شوندگی سهم بالاتر است.
  • وضعیت سهم مجاز : یعنی در ساعات کاری بورس قابل معامله است.
  • وضعیت سهم متوقف : به دلیل برگزاری مجمع قابل معامله نیست.

دو مفهوم دیگر هم دانستنش مهم است:

  • سود پیش بینی شرکت برای سال مالی را EPS می گوید.
  • مقدار سودی که به سهامدار تعلق می گیرد را DPS میگوید.
۰ ۰

بررسی انواع مواد غذایی موجود در رژیم سگ‌ها

سگ‌ها برخلاف ما آدما علاقه‌ای به تنوع تو رژیم غذایی‌شون ندارن و یک مدل غذای با کیفیت که همه مواد لازم رو داشته باشه براشون کافیه. ولی بعضی وقتا ممکنه ناچار به تغییر غذای سگ‌تون بشین. مثلا شاید به علت بالا رفتن سن حیوون، کمتر یا بیشتر شدن سطح فعالیتش یا گرفتن بعضی بیماری‌ها مجبور بشین غذاش رو عوض کنین. شاید هم اصلا خودتون تصمیم بگیرین که یک برند غذای تازه رو امتحان کنین. اما مساله

اینه که تغییر برنامه غذایی سگ این‌جوری نیست که غذای جدید رو بریزین تو ظرف و تمام! این کار هم پیچیدگی‌های خاص خودش رو داره. تغییر دادن غذای سگ باید با روش درست انجام بشه تا مشکلات گوارشی برای حیوون پیش نیاد. خیالت راحت، ما این راهو بلدیم و تو این مقاله می‌خوایم راه و رسم عوض کردن و اصلاح غذای سگ رو کامل واسه‌تون توضیح بدیم.


انواع مواد غذایی موجود در رژیم سگ‌ها

انتخاب رژیم غذایی مناسب برای سگ کار پیچیده‌ایه چون یک رژیم خاص نداریم که برای همه سگ‌ها ایده‌آل باشه. سگ‌ها هم عین آدما شرایط جسمی مختلفی دارن و انتخاب غذاشون به عواملی مثل سن، نژاد، سلامتی یا بیماری و سلیقه خودشون بستگی داره.

یک مشکل دیگه هم اینه که متاسفانه کلی شایعه و داستان و افسانه و حتی دروغ درباره غذای سگ‌ها تو اینترنت هست که خیلی از صاحبای سگ رو گمراه می‌کنه. مثلا بعضی از فروشنده‌های غذای سگ متاسفانه برای تبلیغ محصول خودشون یا خراب کردن رقبا مطالب اشتباهی رو منتشر می‌کنن. بهترین کار اینه که از یک متخصص یا دامپزشک در این باره مشورت بگیرین.

اگه بتونین برچسب غذاهای خارجی حیوون رو بخونین و معنی‌شو بفهمین، کارتون خیلی راحت‌تر می‌شه. مثلا خوبه دنبال غذاهایی باشین که روی برچسب‌شون نوشته شده “رژیم غذایی کامل و متعادل”.

انواع مواد غذایی موجود در رژیم سگ‌ها

اما به طور کلی انواع مواد غذایی موجود در رژیم سگ‌ها باید شامل موارد زیر باشه:

  • پروتئین
  • چربی
  • فیبر
  • خاکستر/ مواد معدنی مثل کلسیم، فسفر، منیزیوم، پتاسیم، آهن، مس و …
  • انواع ویتامین ‌ها (ویتامین A، B،C، D و E)

 

۰ ۰

آموزش کوین مارکت کپ

آموزش کوین مارکت کپ

 

ترید ارز دیجیتال، یک فعالیت کاملاً حرفه‌ای و تمام وقت است. تریدرهای حرفه‌ای برای اینکه بتوانند از هر ترید خود سود کسب کنند، در انواع دوره ارز دیجیتال شرکت می‌کنند تا دانش مالی خود در این باره را ارتقا دهند. در این بین، انواع نرم افزار ترید ارز دیجیتال می‌تواند برای تریدرها بسیار کمک کننده باشد. همچنین آموزش کوین مارکت کپ، به عنوان یکی از بهترین و جامع‌ترین وبسایت‌های ارائه دهنده اطلاعات رمزارزی، برای تریدرها ضروری است. اگر شما به تازگی در مسیر تریدر شدن گام برداشته‌اید یا تصمیم گرفته‌اید به این مسیر بپوندید، ما به شما خواهیم گفت که باید از کجا شروع کنید. موضوعات این مطلب می‌تواند یک شروع برای فعالیت حرفه‌ای شما باشد.

آموزش کوین مارکت کپ

وبسایت کوین مارکت کپ «CoinMarketCap» یکی از شناخته شده‌ترین وبسایت‌های ارائه دهنده خدمات و اطلاعات مربوط به ارزهای دیجیتال است. به طوری که می‌توان آمارها، قیمت لحظه‌ای، نمودارها، حجم بازار، ارزش بازار، صرافی‌های قابل معامله، کیف‌پول‌های پشتیبانی کننده و دیگر اطلاعات مربوط به هر ارز دیجیتال را در آن مشاهده کرد. آموزش کار  با کوین مارکت کپ  نیز یکی از ابزارهای اصلی فعالیت تریدرهای حوزه رمزارزی است. برای آموزش کوین مارکت کپ باید موارد زیر را در اولویت قرار داد:

  • آموزش ثبت‌نام در کوین مارکت کپ:

در آموزش کوین مارکت کپ، باید ابتدا یاد بگیرید چگونه در آن ثبت‌نام کرده و حساب کاربری داشته باشید. خوشبختانه ثبت‌نام در این پلتفرم کار آسانی است. فقط کافیست وارد وبسایت رسمی کوین مارکت کپ شده و سپس از سمت راست بالای صفحه سایت، روی عبارت «Sign in» کلیک نمایید. حالا کادری برای شما نمایش داده می‌شود که باید در آن آدرس ایمیل و پسورد دلخواه خود را وارد نمایید. حالا پس از کلیک روی عبارت «Creat an account»، حساب کاربری شما ایجاد می‌شود. اما برای فعال کردن حساب، باید وارد ایمیل خود شوید. از طرف وبسایت کوین مارکت کپ برای شما یک ایمیل تأییدیه فرستاده شده. در ایمیل دریافتی از این وب سایت، روی لینک مربوط به «click here to verify account» کلیک کنید تا به وبسایت کوین مارکت کپ هدایت شده و حساب کاربری شما فعال شود.

 

حالا می‌توانید از قابلیت‌های این وبسایت بهره بگیرید. برای دفعات بعدی که از سایت خروج کردید و خواستید دوباره وارد شوید، از سمت راست بالای صفحه سایت، روی عبارت «Log in» کلیک کنید. آن‌گاه با وارد کردن پسوردی که قبلاً انتخاب کرده‌اید، می‌توانید وارد حساب کاربری خود در وبسایت کوین مارکت کپ شوید.

آموزش کوین مارکت کپ

  • آموزش کار با کوین مارکت کپ:

پس از اینکه با موفقیت حساب کاربری خود را در آموزش کوین مارکت کپ ایجاد کردید، حالا باید یاد بگیرید با گزینه‌های آن کار کنید. این پلتفرم، گزینه‌های متعددی دارد که یک تریدر حرفه‌ای برای رصد کردن بازار به بررسی اکثر این گزینه‌ها نیاز دارد. اما شما می‌توانید آموزش کوین مارکت کپ خود را با شناخت گزینه‌های زیر آغاز کنید:

  • گزینه «Cryptocurrencies» برای مشاهده تعداد ارزهای دیجیتال لیست شده
  • گزینه «Markets» برای مشاهده بازارها و رتبه‌بندی ارزهای دیجیتال
  • گزینه «Market Cap» برای مشاهده ارزش کل بازار
  • گزینه «۲۴h Vol» برای مشاهده معاملات 24 ساعته
  • گزینه «BTC Dominance» برای مشاهده مقدار سلطه بیت‌کوین بر کل بازار
  • گزینه «Price» برای مشاهده قیمت‌ها
  • گزینه «% Change» برای مشاهده درصد تغییرات
  • گزینه «Volume» برای مشاهده حجم معاملات بازار
  • گزینه «Circulating Supply» برای مشاهده سرمایه در گردش
  • گزینه «Mineable» برای مشاهده قابلیت استخراج یا عدم استخراج هر ارز دیجیتال

هریک از گزینه‌های فوق می‌توانند خود دارای اطلاعات جزئی‌تری در مورد بازار رمزارزها باشند. بهرحال اگر آموزش کوین مارکت کپ را دنبال کنید، در نهایت می‌توانید از جزئی‌ترین گزینه‌های این وبسایت نیز در جهت تریدهای خود بهره بگیرید.

انواع نرم افزار ترید ارز دیجیتال

خوشبختانه انواع نرم افزار ترید ارز دیجیتال در سطح جهان وجود دارد که به کمک آن‌ها می‌توان راحت‌تر ابزارهای تحلیلی را به کار گرفت. از جمله بهترین انواع نرم افزار ترید ارز دیجیتال می‌توان نمونه‌های زیر را بررسی کرد:

  • نرم‌افزار تریدینگ ویو «Trading View»

تریدینگ ویو، یک نرم افزار ترید ارز دیجیتال تحت وب است که برای استفاده از آن باید وارد وبسایت رسمی تریدینگ ویو شوید. تریدینگ ویو یک بستر جامع برای رصد کردن اطلاعات بازار است که در کنار آن، امکانات گسترده انجام تحلیل تکنیکال روی نمودارهای قیمت نیز به کاربران و تریدرها ارائه شده است. تریدینگ ویو به تنهایی نیز می‌تواند جهت تحلیل بازار مورد استفاده قرار بگیرد.

  • نرم‌افزار کوین تلگراف «Coin Telegraph»

کوین تلگراف نیز دیگر نرم افزار ترید ارز دیجیتال تحت وب است که برای استفاده از آن باید وارد وبسایت رسمی کوین تلگراف شوید. کوین تلگراف نیز مانند کوین مارکت کپ، یک بستر مرجع برای وبسایت‌های رمزارزی دیگر و تریدرهای این حوزه است که امکانات افزوده‌ای را به تریدرها ارائه می‌کند تا بهتر بتوانند در مسیر ترید ارزها و سود گرفتن از آن‌ها گام بردارند.

  • نرم‌افزار کوین ترکینگ «Coin Tracking»

کوین ترکینگ نیز دیگر نرم افزار ترید ارز دیجیتال است که هم از طریق وبسایت کوین ترکینگ و هم از طریق نسخه اپلیکیشن آن قابل دسترسی است. مشاهده نمودارها، مدیریت دارایی‌ها در صرافی‌های متعدد، محاسبه مقدار سود و زیان و ... از جمله امکانات این نرم‌افزار هستند. البته برای استفاده از امکانات بیشتر آن باید نسخه پریمیوم آن خریداری شود.

نرم‌افزارهای بسیاری برای ترید ارزهای دیجیتال وجود دارد که موارد نامبرده جزو شناخته‌ شده‌ترین آن‌ها هستند. اگر شما نیز بخواهید در مسیر تریدر شدن گام بردارید، باید با نرم‌افزارهای ترید ارز دیجیتال آشنایی داشته باشید و آن‌ها را به کار بگیرید.

آموزش تحلیل تکنیکال

تحلیل تکنیکال، یک تحلیل فنی و ابزاری همه‌جانبه برای تمام بازارهای مالی است. از این رو می‌توان تحلیل تکنیکال را ابزار اصلی تریدرهای حوزه کریپتوکارنسی‌ها یا ارزهای دیجیتال نیز در نظر گرفت. اگر بدون آموزش تحلیل تکنیکال به بازار ارزهای دیجیتال ورود کنید، طبیعتاً نمی‌توانید از نوسانات این ارزها سود بگیرید. چراکه نمی‌دانید کدام ارزها قرار است صعود یا نزول کنند. این کار صرفاً با تحلیل نمودار قیمت این ارزها ممکن می‌شود که اساس کار تحلیل تکنیکال است. بنابراین تریدرهای ارز دیجیتال، قبل از اینکه تریدر باشند، یک تحلیل‌گر تکنیکال هستند. خوشبختانه در انواع دوره ارز دیجیتال اصولی می‌توان مباحث پایه تحلیل تکنیکال را مشاهده کرد. در این صورت، دیگری نیازی نیست تحلیل تکنیکال به‌صورت جداگانه آموزش داده شود. دوره ارز دیجیتال «ماشین زمان» یکی از همین دوره‌های جامع است که آموزش تحلیل تکنیکال را نیز در بر می‌گیرد!

۰ ۰

کامل ترین تحلیل تکنیکال

 

بهترین اموزش تحلیل تکنیکال

دوره های تحلیل تکنیکال

یه مدتی بود که ارزهای دیجیتال رو دنبال می کردم و بهمین منظور تصمیم گرفتم که بصورت تخصصی وارد این حوزه بشم. یکم پرس و جو کردم و به این نتیجه رسیدم که باید تحلیل تکنیکال رو بصورت حرفه ای یادبگیرم. اما مشکل از اینجا شروع شد که دوره های تحلیل تکنیکال فارسی و انگلیسی زیادی در سطج نت وجود داشت که من رو در انتخاب بهترین اموزش تحلیل تکنیکال دچار سردرگمی کرد.

بلاخره بعد از کلی سرچ و جستجو و پرسش و پاسخ دوره مورد نظر خودم رو انتخاب کردم و شروع به یادگیری کردم. خداروشکر نتیجه خوبی گرفتم و راضی هستم. در ادامه می خوام تعدادی از این دوره ها که مناسب هستن رو معرفی کنم تا شما بتونید بهترین انتخاب رو داشته باشید.

تحیلیل تکنیکال چیست؟

تحلیل تکنیکال یک استراتژی تجاری است که برای ارزیابی سرمایه گذاری ها و شناسایی فرصت های معاملاتی در روند قیمت ها و الگوهای دیده شده در نمودارها به کار می رود. در واقع تحلیل تکنیکال وسیله ای برای بررسی و پیش بینی حرکت قیمت ها در بازارهای مالی، با استفاده از نمودار است.

هدف تحلیل تکنیکال شناسایی بهترین قیمت خرید و فروش است. اگر کسی بتواند الگوی نمودارها را شناسایی کند، می تواند یک پیش بینی نسبتاً دقیق از مسیرهای آینده این الگو داشته باشد.

تجزیه و تحلیل تکنیکال می ‌تواند بر روی هر نوع اوراق بهاداری که دارای سوابق تاریخی معاملاتی است مورد استفاده قرار بگیرد، این اوراق می تواند شامل

  • سهام

  • معاملات آتی

  • کالاها

  • درآمد ثابت

  • ارزها

و سایر اوراق بهادار باشد.

تحلیلگران تکنیکال بر این باورند که فعالیت معاملات گذشته و تغییرات قیمت یک اوراق بهادار می تواند شاخص های ارزشمندی برای حرکتهای آتی اوراق بهادار باشد. تجزیه و تحلیل تکنیکال ممکن است با تجزیه و تحلیل بنیادی، که بیشتر به الگوی قیمت های شرکت یا روند سهام تمرکز می کند در تضاد باشد.

در این بخش ما چند سایت برتر در زمینه ی فعالیت های ارز دیجیتال، فارکس و بورس را به شما معرفی خواهیم کرد:

کلینیک سرمایه:

کلینیک سرمایه با هدف آموزش تخصصی بورس، فارکس و ارزهای دیجیتال در کنار به روز ترین متدهای طراحی استراتژی و سیستم های معاملاتی راه اندازی شده است. برگزاری دوره های حضوری و غیرحضوری و ارایه ی فیلم های آموزشی از برنامه های اصلی کلینیک سرمایه می باشد. از برترین مزیت های این دوره تدریس آسان و قابل فهم آن می باشد. شما با دنبال کردن دوره های کلینیک سرمایه می توانید خیلی سریع مهارت های کافی را کسب کنید. شما در پایان این دوره ها می توانید همه سهام های بورس را تجزیه و تحلیل کنید و می توانید تجربه ی خرید و فروش بسیار کم ریسک و پر سود را داشته باشید.

۰ ۰

آموزش ثبت نام و کار با صرافی کوینکس

آموزش کاربا کوینکس

صرافی CoinEx، یک پلتفرم چند منظوره اختصاص داده شده به ارزهای دیجیتالCoinEx دارای یک اکوسیستم کامل برای تجارت و سرمایه گذاری در دارایی های رمزنگاری شده است. CoinEx از چندین زبان پشتیبانی می کند و در نزدیک به 100 کشور خدمات ارائه می دهد. در زمان نگارش این مقاله، نزدیک به 300 ارز رمزنگاری شده در این پلتفرم در دسترس است که البته شامل بیت کوین، اتر و همه دارایی های اصلی رمزنگاری شده است. یک ویژگی مهم در آموزش صرافی کوینکس، نقدینگی و حجم کوینکس است و به اندازه ای می باشد که معاملات شما تحت تاثیر لغزش یا اسلیپیج قرار نگیرد. 

هزینه های پلتفرم و توکن CET در نحوه کاربا کوینکس
توکن CET پلتفرم CoinEx، مزایای زیادی را برای دارندگان آن به ارمغان می آورد. اولین مورد استفاده، کاهش هزینه های معاملاتی می باشد. با استفاده از توکن های CET برای پرداخت هزینه های معاملات در بازار اسپات، می توانید کارمزد معاملات را تا 30 درصد کاهش دهید.همانطور که در آموزش صرافی کوینکس میبینیم. در کوینکس، هزینه های معاملاتی در حال حاضر نسبت به برخی از رقبای خود نسبتا پایین است، به طور پیش فرض حدود 0.2 درصد. با استفاده از توکن های CET که در کیف پول خود در صرافی دارید، این هزینه ها با هر معامله به 0.14 درصد کاهش می یابد. 
اگر می خواهید پلتفرم از CET شما برای پرداخت هزینه ها استفاده کند، از رابط تجاری، باید کادر “CET Deduction” را علامت بزنید. توجه داشته باشید که هرچه تعداد توکن CET در کیف پول شما بیشتر باشد، می توانید از رتبه های VIP صعود کرده و هزینه های پیش فرض حساب خود را کاهش دهید. 


۰ ۰

ساخت قرارداد هوشمند ترون

اموزش ساخت قرارداد هوشمند

آموزش ساخت قرارداد هوشمند
 

قراردادهای هوشمند، نمونه آنلاین و پیشرفته قرادادهای عادی هستند که البته ویژگی‌های بسیار کاراتری نسبت به قراردادهای عادی دارند. چنین قراردادهایی صرفاً در بستر شبکه بلاک‌ چین قابلیت اجرایی پیدا می‌کنند. خوشبختانه امروزه می‌توان برای هر معامله ریز و درشت، اعم از معامله ملک، اتومبیل، اجناس تجاری و …. از قراردادهای هوشمند استفاده کرد. اما اجرای قرارداد هوشمند به دانش برنامه‌نویسی و آگاهی از کارکرد سیستم بلاکچین نیاز دارد. به همین خاطر در این مطلب می‌خواهیم به صورت عمده، چگونگی ایجاد چنین قراردادهای هوشمند را بررسی کرده و زبان‌های برنامه‌نویسی مخصوص برای ایجاد قرارداد در بستر بلاچین و به‌صورت عمده، آموزش ساخت قرارداد هوشمند ترون را بررسی کنیم. اگر به آموزش بلاکچین، برنامه‌نویسی، ارزهای دیجیتال و توسعه آن‌ها علاقه‌مند هستید با ما همراه باشید.

فهرست مطالب

قرارداد هوشمند چیست و چگونه اجرا می‌شود؟

قرارداد هوشمند یا «Smart Contract» همان‌طور که از نام آن هم پیداست، یک قرارداد است که به صورت هوشمند ایجاد و اجرا می‌شود. ایده این قرارداد در دهه نود میلادی توسط یک متخصص رایانه‌ای مطرح شد. اما در آن زمان، هیچ سیستمی وجود نداشت که این قراردادها را با ویژگی‌هایی که برایش مطرح کرده بودند، ایجاد و پشتیبانی نماید. زمانی‌که ارزهای دیجیتالی چون بیت‌کوین در بستر شبکه‌ای اختصاصی به نام بلاکچین «Blockchain» به‌وجود آمد، فرصت لازم برای ارائه‌ی قرادادهای هوشمند نیز ایجاد شد.

بلاکچین می‌توانست امنیت، سرعت و دیگر ویژگی‌های لازم برای اجرای یک قرارداد هوشمند را محقق کند. لازم به ذکر است که هر رمزارزی که در شبکه بلاکچین عرضه می‌شود، ویژگی‌های منحصر به فردی دارد که آن را با دیگر رمزارزهای کریپتوکارنسی متمایز می‌کند. در بین صدها ارز دیجیتال ارائه شده، تنها بر روی ویژگی‌های چند مورد از آن‌ها می‌توان قرارداد هوشمند را اجرا کرد که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

برای ساخت قرارداد هوشمند، به چه چیزهایی نیاز داریم؟

آموزش ساخت قرارداد هوشمند، شامل نرم‌افزارهایی است که امکان برنامه‌نویسی برای بلاکچین را ایجاد می‌کنند. کسی که می‌خواهد یک اسمارت کانترکت را ایجاد نماید، باید بر یکی از زبان‌های برنامه‌نویسی مشهور، مانند C، C++، جاوا اسکریپت، پایتون یا …. تسلط داشته باشد. چون فردی که با زبان‌های نامبرده آشنا باشد، به‌راحتی می‌تواند زبان‌های برنامه‌نویسی مخصوص بلاکچین را فراگرفته و به کمک آن‌ها، انواع قراردادهای هوشمند را ایجاد کند.

ساخت قرارداد هوشمند

بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که برای ایجاد یک قرارداد هوشمند، ضمن اینکه باید نوع قرارداد و شرایط آن کاملاً برای ما واضح باشد، آن‌گاه به یک سری کدها نیاز داریم تا بتوانیم قرارداد خود را وارد زنجیره بلوک‌های شبکه بلاکچین کنیم. اگر این اتفاق بیفتد، یعنی برنامه قراردادی که ما نوشته‌ایم، وارد بلاکچین شود، دیگر نه می‌توان آن را تغییر داد و نه می‌توان آن را از بین برد. بلکه برنامه به‌صورت ابدی و خودکار در این شبکه، همواره اجرا شده و باقی می‌ماند. 


۰ ۰

اطلاعات تور اسپانیا عید و تور سفر به سوئیس

 آشنایی تور اسپانیا عید و تور سفر به سوئیس آژانس رز آبی

تور اسپانیا
اسپانیا در شبه جزیره ایبری واقع در جنوب غربی اروپا واقع شده است. نام رسمی آن پادشاهی اسپانیا و پایتخت آن، مادرید است. این کشور از جنوب و شرق به دریای مدیترانه و از جنوب غرب و غرب به اقیانوس اطلس و از شمال به دریای کانتابریا محدود است. سرزمین اسپانیا شامل قسمت اعظم شبه‌جزیره ایبری، جزایر بالئارس، جزایر قناری، شهرهای سبته (Ceuta) و ملیله (Melilla) در شمال قاره آفریقا و برخی جزایر دیگر واقع در مقابل سواحل این قاره و خود شبه‌جزیره ‌است.

جزایر بالئار در دریای مدیترانه و قناری در اقیانوس اطلس و در غرب آفریقا نیز بخشی از خاک اسپانیا را تشکیل می‌دهند. شهرهای سوتا و ملیا در شمال مراکش که به عنوان دو منطقه خودمختار اداره می‌شوند نیز بخشی از خاک سرزمینی اسپانیا محسوب می‌شوند. اسپانیا از غرب با پرتغال، از شمال با فرانسه و آندورا، از جنوب نیز با جبل‌الطارق که به سرزمین‌های فرا مرزی بریتانیا تعلق دارد، هم مرز است. اسپانیا با 504،782 کیلومتر مربع بزرگترین کشور شبه جزیره ایبری است. پرتغال و آندورا دیگر کشور‌های تشکیل دهنده شبه جزیره ایبری هستند. اسپانیا همچنین پس از فرانسه دومین و بزرگترین کشور غرب اروپا محسوب می‌شود. اسپانیا دارای تاریخی بسیار کهن و قدیمی است که اعصار پیش از تاریخ را نیز در برمی‌گیرد.

مادرید پایتخت باشکوها سپانیا  که در کنار رودخانه مانزانارس است، یکی از زیباترین پایتختهای اروپایی است. شهری حدود 8000 کیلومتر مربع با آب و هوای مدیترانه ای و با جمعیت 4 میلیون نفر که مرکز اقتصاد، فرهنگ، هنر، ورزش و سیاست این کشور است. مادرید را می‌توان نمونه‌ی کوچک کشور اسپانیا دانست: از تمام سنت‌ها و جذابیت‌هایی که در این کشور وجود دارند، چیزی هم در مادرید پیدا می‌شود. مادرید را در دنیا با میراث فرهنگی و هنری یگانه و زیبایش و با شب‌های پر زرق و برق و زنده‌اش می‌شناسند. موزه‌های بی‌پایانش، رستوران‌ها و کافه‌های همیشه بیدارش و هوای معتدل و مردم زنده و خوشحالش، مادرید را یکی از پرتوریست‌ترین شهرهای اروپا کرده است. تقریباً چهار فصل سال، شهر شلوغ و پر از مسافر است. با این‌ حال، بهار و پاییز برای دیدن مادرید وقت مناسب‌تری است. هم هوا خوب است و هم فستیوال‌ها و جشن‌های زیادی در شهر برپاست.

بارسلون یا بارسلونا با جمعیت 4,667,136 دومین شهر کشور اسپانیا است. بارسلون همچنین مرکز بخش خودگردان کاتالونیا (بخش جدایی‌خواه اسپانیا) در شمال شرقی اسپانیا است. بارسلون در نزدیکی فرانسه و در کرانه مدیترانه قرار گرفته و دارای 13 کیلومتر ساحل زیبا است. قدمت این شهر به سده نخست میلادی بازمی‌گردد. این شهر در شمال‌شرقی اسپانیا در نزدیکی فرانسه و از شهرهای قدیمی شبه‌جزیره ایبری در سواحل دریای مدیترانه واقع شده و از سه قسمت جدید، کهنه و حومه شهر تشکیل شده است. این شهر یکی از بهترین مکان‌های گردشگری برای اروپاییان است. بارسلون دارای دوازده پارک تاریخی و دارای آثار باستانی است. همچنین سواحل زیبای بارسلون محلی برای تفریح اروپاییان است. بارسلون چندین آسمانخراش دارد که بلندترین آن «هتل هنر» است و 154 متر بلندی دارد.

این شهر به تنهایی سه محوطه میراث فرهنگی کشور اسپانیا را در خود جای داده است. هفت بنا از آثار معمار مشهور «آنتونیو گاودی»، بیمارستان «دو سنت پو» که به دلیل معماری منحصر به ‌فردش در فهرست میراث جهانی یونسکو ثبت شده و صخره‌نگاری‌‌های ماقبل تاریخ در حاشیه مدیترانه. مشهورترین موزه شهر بارسلون، موزه پیکاسو است که نزدیک به 3500 اثر این نقاش قرن بیستم را در خود جای داده است. موزه خوان میرو و موزه دریایی بارسلون از دیگر موزه‌های مشهور این شهر هستند. نکته دیگر این ‌که بارسلون یکی از قدیمی‌ترین و اولین دانشگاه‌های اروپا را در خود جای داده که قدمت آن به سال 1450 میلادی بازمی‌گردد. باشگاه فوتبال بارسلونا با نام اف سی بارسلونا و مجموعه المپیک بارسلون نیز مورد توجه ورزش ‌دوستان سراسر جهان است تا جایی که المپیک سال 1992 در این کشور برگزار شد. طبق قراردادی شهر بارسلون در 24 دی 1378 خواهر خوانده اصفهان شناخته شد و همچنین مقرر شد این دو شهر در زمینه‌های مختلف فرهنگی، ورزشی و تجاری با یکدیگر همکاری ‌کنند.

تور سوئیس

بررسی تور سوئیس

سوئیس  کشوری که با زیبایی های طبیعی مثال زدنی خود، شهره جهان شده و برای سفری زمستانی، مقصدی بی نظیر است. با شناختن این کشور بی همتا، هیچ کس دست رد به تور سوئیس نمی زند. سوئیس علارقم سایر کشور های اروپایی، در خشکی قرار گرفته اما دریاچه های منحصر به فرد آن، جای خالی سواحل رویایی را پر کرده اند.گردشگران در تور سوئیس می توانند بهشت را از نزدیک ببینند. آب و هوای عالی، مناظر بکر و جنگل های شگفت انگیز، همگی از تصاویری هستند که چون نقاشی خیال انگیزی در مقابل دیدگان تان قرار می گیرند. با خواندن ادامه متن، متوجه خواهید شد که چرا تور سوئیس، تا این اندازه محبوب است.

 

مناظر منحصر به فردی که فقط در سوئیس می توان دید

دریاچه ژنو

دریاچه محبوب سوئیسی ها که تنها گردشگران ماجراجو را به این مکان آرامش بخش دعوت نمی کند. بلکه سوئیسی ها نیز به آن افتخار کرده و با ایجاد تفریحات آبی فوق العاده مهیج در دریاچه ژنو، جای خالی دریا و سواحل را پر کرده اند. انعکاس کوه های آلپ در دریاچه بزرگ ژنو نیز گردشگران را مبهوت عظمت خود می کند.

گذرگاه سنت برنارد

قدیمی ترین گذرگاه رشته کوه آلپ که پیچ و تاپ هایی چون مار دارد. اگر بدون راهنمای خبره از این منطقه عبور کنید، احتمالا به کمک سگ های ناجی معروف سنت برنارد نیاز پیدا می کنید. در تور سفر به سوئیس بعد از گذر از این مارپیچ مرموز، می توانید در مهمان خانه سنت برنارد که شهرت جهانی دارد، استراحت کنید.

آبشار های تروملباخ

ترومبلاخ بزرگترین آبشار های زیرزمینی در اروپا است. در منطقه تروملباخ با ۷۲ آبشار کوچک و بزرگ، برف های آب شده قله یونگ فرا در دره لاتربرونن سرازیر می شود. با سفر با تور سوئیس و چند دقیقه ای نشستن در میان آبشار ها، تازه یاد تان می آید که زندگی واقعی چیست.

یونگ فرایوخ

برای تماشای شکوه کوه های آلپ، پس از سفر به این کشور با تور سوئیس، سوار قطار شده و به مرتفع ترین ایستگاه راه اهن کشور بروید. با پیاده شدن از قطار، با خودتان می گویید :"اینجا آخر دنیا است". در این لحظه، شما بر بام اروپا ایستاده اید و گرداگرد خود، کوه های مستحکم آلپ را تماشا می کنید.

ماترهورن

باورتان بشود یا نه، رکورد بیشترین عکس های آپلود شده در اینترنت، متعلق به کوه ماترهون است. کوهی محبوب برای اسکی بازان و کوه نوردان اروپایی که برای استراحت خود می توانند به روستای "مازورت" بروند. روستایی که بدون شک، شما را به یاد کارتون هایدی خواهد انداخت.

شیلتورن

تصورش را بکنید که در ارتفاع ۳ هزار متری در رستورانی گردان و بر فراز ابر ها، در حال نوش جان کردن غذایی خوش طعم هستید. شیلتورن، کوهی است که درمیان رشته کوه های آلپ، یورا، ووژ قرار گرفته و در قله آن، رستوران گردانی، ساخته شده است. همان جایی که با بلند کردن سرتان، با قله یونگ فرا، چشم در چشم می شوید.

جاذبه های طبیعی بهشت اروپا، پایان ندارد و به هر نقطه که نگاه کنید، تصویری شگفت انگیز مبهوت تان می کند. تعداد دیگری از معروف ترین جاذبه های طبیعی که محبوبیت زیادی در تور سوئیس دارند، در ادامه معرفی می کنیم.

  • یخچال طبیعی آلچ
  • آبشار راین
  • دریاچه لوگانو
  • لاواکس

مناطق تاریخی شگفت انگیز سوئیس

هرچند که این کشور با مناظر بکر خود، شهرتی جهانی کسب کرده اما سوئیس تاریخی غنی داشته و ابنیه تاریخی تماشایی آن، دست کمی از جاذبه های طبیعی ندارند.

شهر قدیمی برن

با قدم زدن در شهر برن، قرن ۲۱ را فراموش کرده و در تاریخ زنده این شهر، غرق می شوید. سرتاسر شهر پر از نشانه هایی از قرن ها ۱۵ و ۱۶ میلادی و دوره رنسانسی است. طاق هایی که در گوشه گوشه شهر به چشم می خورند و آب نما های زیبای ۵۰۰ ساله، مهر تاییدی بر ادعای ما می زنند.

قلعه شیلون

دیدنی ترین قلعه در تمام خاک سوئیس را می توان همین قلعه شیلون دانست. قلعه ای که در مجاورت دریاچه بزرگ ژنو و رو به روی کوه های آلپ بنا شده، بالا ترین آمار بازدید کننده از اماکن تاریخی سوئیس را به خود اختصاص داده است.

کاپل بروک

قدیمی ترین پل چوبی در تمام اروپا که خود به تنهایی، یک موزه تاریخی نیز هست. بر اثر آتش سوزی این پل در ۳۰ سال پیش، امروزه گردشگران از بنای بازسازی شده آن دیدن می کنند. همینطور که روی پل قدم زده و از روی دریاچه لوسرن، عبور می کنید، می توانید آثار تاریخی قرن ۱۷ (که داخل فضای سرپوشیده پل است) را تماشا کنید.

  • صومعه سنت گال
  • قلعه های بلینزونا
  • مجسمه شیر لوسِرن

یز از سایر اماکن تاریخی پر طرفدار در سوئیس هستند.

فستیوال های سرگرم کننده و محبوب سوئیس

با وجود جذابیت های منحصر به فردی که بیان کردیم، دلیل محبوبیت تور سوئیس، برای همه مشخص شد. با این حال بسیاری از گردشگران، این کشور را به خاطر فستیوال های متنوع و بعضا عجیب آن انتخاب می کنند.

جش سال نو

مردم شهر آپنزل سوئیس، جشن سال نویی متفاوت از همه دنیا برگزار می کنند. در سیزدهمین روز از ماه ژانویه، ماسک هایی عجیب و شبیه به پیر زن ها به صورت خود می زنند. سپس جلو خانه دیگران رفته و بعد از دعای خیر برای ساکنین، شیرینی و پول می گیرند.

فستیوال برفی بین المللی گریندلواد

زمستان های سوئیس برای سازندگان مجسمه های یخی، فرصتی تکرار نشدنی است. هنرمندان از چهار گوشه جهان در گریندلواد جمع شده و در مدت ۶ روز، جلوه ای دیگر به شهر می بخشند. چراکه به هر سوی شهر بروید، مجسمه هایی عجیب و جالب را می بینید.

جشنواره ملی بالن

تصورش را بکنید که در بهشت اروپا، بر بالن سوار شده و به دل آسمان بروید. بالن سواری، تجربه ای بی نظیر است که هر ماجراجویی را در ماه ژانویه به روستای آلپ می کشاند.

  • فستیوال چمن سفید
  • کارناوال بازل
  • جشنواره فیلم و انجمن حقوق بشر ژنو
  • فستیوال موسیقی کلاسیک اینترلاکن
  • جشنواره ساعت ۶ زنگ دار در زوریخ
  • فستیوال موسیقی ازکونا
  • جشنواره موسیقی ژنو
  • جشنواره همخوانی گروه های کُر
  • فستیوال زوریخ
  • فستیوال جاز مونترو
  • فستیوال بین المللی الفورن
  • فستیوال موسیقی سوئیسی پائولو
  • جشنواره توپ های آبی
  • روز ملی سوئیس
  • فستیوال بین المللی فیلم لوکارنو
  • فستیوال پاییز
  • جشنواره بازار پیاز
  • کریسمس در سوئیس


در ۱۲ ماه سال، فستیوال های سرگرم کننده بسیاری در این کشور برگزار می شود که هر پیر و جوانی را سر شوق آورده و به خیابان ها می کشاند. بنابراین در صورتی که حضور در فستیوال ها برای تان لذت بخش است، می توانید به راحتی در یکی از آن ها شرکت کنید.

بخش خوش مزه تور سوئیس


با شنیدن خوراکی سوئیسی، احتمالا به یاد پنیر های معروف و شکلات های بی نظیر آن می افتید. در حالی که به هر منطقه از سوئیس که بروید، غذایی ویژه، چشم انتظار شما خواهد بود. غذا های سوئیس، ترکیبی از طعم های ایتالیایی، فرانسوی وآلمانی است. در ادامه محبوب ترین آن ها را معرفی می کنیم.

  • فاندوی پنیر
  • رُستی
  • بیرچِموسیلی
  • راسلِته
  • باندنرستورز
  • ریزوتوی زعفرانی
  • زوریخرگوشنتزلتاس
  • زاپف
  • برنر پلات
  • آلپرمارگنن


سوغات و یادگاری های بی نظیر تور سوئیس


بدون شک، خوشمزه ترین شکلات در سراسر هستی، متعلق سوئیس است. شکلات هایی که گاهی شبیه به هر چیزی هستند الا شکلات. همینطور ساعت های این کشور، شهرتی جهانی دارند. در ادامه، بخش دیگری از سوغات محبوب سوئیس را نام می بریم.

  • شکلات سوئیسی
  • پنیر سوئیسی
  • ساعت سوئیسی
  • ساعت دیواری کوکو
  • اسباب بازی چوبی
  • چاقوی سوئیسی
  • زنگوله

 برای اطلاع از جزعیات تور اسپانیا عید  و تور سفر به سوئیس به سایت اصلی رزآبی مراجعه کنید .
تور سفر به سوئیس     تور سفر به سوئیس

تور اسپانیا عید

۰ ۰

سوپ گربه پت شاپ و گربه‌های پرشین

بررسی مو به موی گربه پرشین (گربه ایرانی) | دنیای حیوانات

گربه یکی از محبوب ترین مخلوقات پروردگار است که توانسته رابطه خوبی با انسان ها در سراسر جهان ایجاد کند. در بین ده ها نژادی که از گربه ها در جهان وجود داردگربه پرشین کت یا همان گربه ایرانی یکی از باهوش ترین و باوقارترین نژادهای گربه می باشد. بی شک نگهداری از گربه به عنوان یک حیوان خانگی ملوس و بامزه می تواند تجربه ای بسیار هیجان انگیز و دوست داشتنی باشد. گربه با تمام سردی که در رفتارش نشان می دهند اما بشدت موجودی عاطفی و یک همراه مهربان است. گربه های پرشین جز گربه های بی صدا و آرام است و با توجه به زیبایی که دارد شخصیت خاصی را داراست که از موجب برتریت آن نسبت به بقیه گربه ها می شود. ما در این مطلب از مجله ی گردشگری الی گشت قصد داریم تا درباره تاریخچه گربه پرشین و همینطور ویژگی هایی که این گربه به ظاهر بداخلاق داراست صحبت کنیم؛ با ما در ادامه همراه باشید گربه پرشین کت 

پرشین کت یک از نژادهای بسیار قدیمی گربه در دنیا است که ریشه ای مرموزی نیز دارا می باشد. اگر بخواهیم صادقانه بگوییم محبوبیت این گربه قبل از ملکه ویکتوریا بدست آمده است و پیشینه آن دقیقا مشخص نیست. با استناد به نقاشی ها و نوشته های تاریخی با اطمینان می توان گفت که یکی از قدیمی ترین نژادهای شناخته شده است. گربه های پرشین مو بلند به احتمال زیاد در سال ۱۶۰۰ از ایران (خراسان) بوسیله کشتی های تجاری به اروپا برده شده اند. گربه های ایرانی بومی ایران با موهایی بلند و ابریشمی و سفید به اروپا برده شدند.

 

از جمله قدیمی ترین گربه های ایرانی که به اروپا و آمریکا برده شده اند آن هایی بوده اند که موهای سفید بلند و چشم های آبی داشته باشند. این نژاد دقیقا شبیه به نژادهایی بوده است که در فرانسه Angora شناخته می شده و در زمان ها کهن تر به سفیدی رنگ مشهور شده است.

گربه پرشین

 

با این حال رنگ سفید آنها که نزد خانواده های اشرافی فرانسوی و اروپایی از محبوبیت بالایی برخوردار بودند و اغلب هر خانواده یک گربه پرشین در خانه خود داشته است و از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد، نژاد Angora بومی کشور ترکیه بوده ‌است. به همین ترتیب می توان مشاهده کرد که در اروپا در قرن ۱۹ میلادی گربه های مو بلند را بنابر میل صاحبان آن ها گربه ایرانی یا Angora می نامند. این حقیقت که تفاوت های کوچکی از نظر موها و استخوان بندی بین این دو نژاد شبیه بهم را شامل می شود ولی اختلافی بین آن ها وجود داشته است. ملکه ویکتوریا نیز به گربه های ایرانی علاقه داشت و صاحب یک پرشین خاکستری بود. رنگ خاکستری گربه پرشین در اواخر دهه ۸۰ بشدت محبوب شد مخصوصا بین اعضای پول دار و سلطنتی بریتانیا و این محبوبیت در بریتانیا و دیگر کشورهای دنیا تا به امروز ادامه داشته است.

گربه ایرانی

مشخصات ظاهری گربه پرشین

ظاهر گربه های ایرانی طوری است که تقریبا هر کس که کمی با گربه آن ها آشنایی داشته باشد متوجه می شود که این گربه از کدام نژاد است. سر گربه های ایرانی به نسبت دیگر گربه ها گردتر و پهن تر است و موهای پر پشتی دارند. گربه پرشین دارای گوش های کوچک و تا حدودی گرد هستند و بینی کاملا صاف و فرو رفته ای دارند که در بین دو چشم آن ها قرار گرفته است. چشمان گرد و با نفوذ آن ها سبب شده است که نظر افراد بسیار از سراسر دنیا را به خود جلب کند. بدن گربه های پرشین دارای بدنی گرد تر و با موهایی پرپشت، با پاهای کوتاه و پهن تر هستند، آنها استخوان بندی درشت و عضلاتی با نیروی ارتجاعی خوب دارند. دم پر از موی آنها به نسبت کوتاه اما کاملا با بدنشان هماهنگ است. لازم به ذکر است که بگوییم گربه پرشین دارای دهان کوچکی هم است.

اندازه ی گربه های پرشین متوسط است و معمولا وزنی بین ۳ تا ۵.۵ کیلوگرم دارا هستند.

سوپ و کنسرو گربه بایگانی - پت شاپ شیراز اینترنتی و تلفنی شیراز پت - بهترین  پت شاپ در شیراز

اهمیت پوچ یا سوپ گربه پت شاپ:

گربه‌ها گوشتخوار هستند و به رژیم غذایی گوشتی نیاز دارند. یکی از غذاهای موردعلاقه گربه‌ها پوچ‌ یا سوپ مخصوص است که با گوشت حیوانات گوناگون تهیه می‌شود و مصرف آن بسیاری از مواد موردنیاز بدن گربه‌ها را تأمین می‌کند.
پوچ گربه  غذایی لذیذ و خوشمزه برای گربه شما است و ویتامین‌ها، مواد معدنی و آب موردنیاز بدن گربه‌ها را تأمین می‌کند.

غذای پوچ گربه چیست؟

به نظرتون تفاوت پوچ گربه سوپ و کنسرو گربه در چه چیزهایی میتونه باشه؟ شاید برای شما هم سوال باشددر این مقاله قصد داریم توضیحاتی در این خصوص ارائه کنیم و همچنین تفاوت غذای پوچ گربه و کنسرو گربه را برایتان شرح دهیم، با ما همراه باشید:
شما که گربه دارید زمانی که برای خرید غذای گربه به پت‌شاپ‌ها (آنلاین یا حضوری) مراجعه می نمایید با انواعی از محصولات مواجه می‌شید که پوچ گربه یکی از آن موارد است.

سوپ گربهدر ایران بیش تر به سوپ گربه معروفه که یکی از انواع غذای تر محسوب میشه و بیش تر شبیه به کنسرو گربه است؛ اما پوچ گربه با کنسرو گربه تفاوت هایی دارد که قصد داریم در این مقاله به آن بپردازیم.
همچنین قصد داریم در مورد مزایا و معایب غذای پوچ گربه اطلاعات مفیدی بهتون بدیم تا هنگام خرید غذای گربه سردر گم نشید و در رژیم غذایی گربه تون ازش استفاده کنید.

ترکیبات غذای پوچ یا سوپ گربه چیست؟

پوچ (Pouch) در واقع یک نوع بسته بندی غذاست و در زبان انگلیسی به معنای بالش است. پوچ غذای تر یا همون سوپ گربه است که معمولا آبکب تره و حدود 60 الی 70 درصدش را مایعات تشکیل میده، که اکثرا ایرانی ها به نام پوچ گربه می شناسنش و ما می‌خوایم در این مقاله در موردش صحبت کنیم.

 








 

۰ ۰

چگونه در ارز دیجیتال سرمایه گذاری کنیم (راهنمای گام به گام)

 

 

اموزش سرمایه گذاری در ارز دیجیتال

 

علاقه مند به خرید و فروش ارز دیجیتال می‌باشید و علاقه به کسب دانش درباره سرمایه گذاری در رمزارز ها و اگر کوچکترین علاقه‌ای به اقتصاد داشته باشید و می‌دانید نظام مالی و نحوه سرمایه‌گذاری در دنیا با تغییرات بزرگی همراه بوده است. طی سالیان اخیر رشد معاملات ارز دیجیتال به قدری سرعت گرفته است که حتی قبل از آن که دولت‌ها قوانین برای آن‌ها منتشر کنند، جای خود را در بازارهای سنتی‌تر باز کردند. به نحوی اگر به عقب برگردیم، انفجار قیمتی در سال ۲۰۱۷باعث شد برای خرید ارز دیجیتال علاقه‌مندان زیادی پیدا شود.

سرمایه گذاری شرکت‌های بزرگ در ارزهای دیجیتال

پس از آن هیچ سرمایه‌گذاری در جهان به ویژه افرادی که در بازار ارز فعالیت می‌کردند نتوانستند به دنبال معامله ارز دیجیتال نباشند و سودآوری آن را نادیده بگیرند. به نحوی که شرکت‌های بزرگ و اقتصاد‌های قدرتمندی مانند فیس‌بوک و بانک جی پی مورگان نیز پا به این عرصه گذاشتند و سعی کردند رمزارز پایه خود را منتشر کنند.  البته سرمایه‌ گذاری در رمزارزها در مقایسه با گردش پول‌های رایج جهان حجم بسیار کمتری دارد. اما نباید فراموش کرد سرعت رشد این ارزها از نظر تعداد و حجم بسیار بالا بوده است.

 

افزایش خواهان ارزهای دیجیتال

اگر آمار را بررسی کنیم در اوایل سال ۲۰۱۸، تعداد ارزهای دیجیتال به بیش از ۲۵۰۰ عدد رسیده بود که خود این مساله نشان می‌دهد چطور خرید و فروش ارز دیجیتالی به کانون توجه بسیاری از فعالان اقتصادی تبدیل شده و تمامی افراد به دنبال سرمایه گذاری در ارزهای رمزنگاری شده هستند.
با این مقدمه قصد داریم این مطلب را به یک راهنمای گام به گام و جامع چگونه در ارز دیجیتال سرمایه گذاری کنیم،ق اختصاص دهیم. پس تا انتها همراه ما باشید.
قبل از شروع، هیچ مقاله راهنمای سرمایه گذاری در رمزارز ها در ارز دیجیتال بدون توضیح نحوه خرید ارز دیجیتال و چگونه در ارز دیجیتال سرمایه گذاری کنیم کامل نیست. پس اولین تیتر خود را شروع می‌کنیم.

چگونه ارز دیجیتال بخریم؟

چگونه در ارز دیجیتال سرمایه گذاری کنیم سوالی است که بسیاری با آن دست به گریبانند. انجام معاملات ارز دیجیتال و خرید ارز دیجیتال و تبدیل آن به ریال یا برعکس، به چند روش امکان‌پذیر است. در ادامه دو روش رایج را توضیح می‌دهیم.
استفاده از صرافی‌های معتبر آنلاین
یکی از روش‌های مرسوم خرید و فروش ارز دیجیتالی استفاده از صرافی‌های آنلاین است (مانند صرافی‌های فیزیکی که برای خرید دلار یا سایر ارزهای کاغذی به آن‌ها مراجعه می‌کنید). در این سایت‌ها، صرافی طرف حساب شما است و اختلاف قیمت خرید و فروش سود آن حساب می‌شود. البته بهتر است صرافی انتخاب کنید که کارمزد معقولی از شما بگیرد.

بازارهای معاملات ارز دیجیتال

چنین محیط‌هایی کاملا شبیه به بازار معاملات بورس یا بازار فارکس هستند. در این بازارها، دو طرف معامله به کمک یک سیستم معاملاتی (شبیه به آن را در بورس به اسم کارگزاری می‌شناسید) مستقیما با همدیگر ارتباط برقرار می‌کنند و تمامی سفارش افراد معامله‌گر در بازار را می‌توان روی یک صفحه به صورت آنی مشاهده کرد.
تفاوت قیمت بین خریدار و فروشنده در این نوع بازارها بسیار کم است و هر دو طرف از آن سود می‎‌کنند. شرکت‌های اداره‌کننده این سیستم‌ها اغلب اوقات از هر معامله کارمزد بسیار اندکی دریافت می‌کنند. حجم معاملات در یک بازار معاملاتی در مقایسه با صرافی‌ها بیشتر است و قیمت‌های به مراتب بهتری می‌توان پیدا و سود کرد.

کدام ارز دیجیتال آینده بهتری دارد؟

حالا که با نحوه ی خرید ارز دیجیتال آشنا شدید، شاید با توجه به تعداد بالای این ارزها گیج شوید و سوال کنید بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری در رمزارز ها کدام ارز است.  در دنیای رمزارزها همیشه دیدگاه‌های تازه‌ای نسبت به آینده و سودآورترین ارز دیجیتال شکل می‌گیرد. شاید یک ارز دیجیتال زمانی موفق‌تر باشد، ولی پس از گذشت زمان با شکست مواجه شود. حتی بیت کوین به عنوان ارزی که نقش کاتالیزور را در کریپتو کارنسی دارد و به گفته برخی از افراد با ارزش ترین ارز دیجیتال است، با سایر رمز ارزها فرق می‌کند و نمی‌توان آن‌ها را در یک کفه ترازو قرار داد.  این موضوع می‌تواند در خرید و فروش ارز دیجیتال به شما بسیار کمک کند.
بنابراین می‌توانیم ادعا کنیم پیشگویی آینده ارزهای دیجیتال ذهنی است و تصورات گوناگونی را به همراه دارد.
با این حال، در حال حاضر افرادی که در زمینه آموزش ارز دیجیتالی و آموزش سرمایه گذاری در رمز ارز ها در ارز دیجیتال فعالیت می‌کنند، آینده را در دست ارزهای زیر می‌بینند.

اموزش سرمایه گذاری در ارز دیجیتال

بیت کوین

چگونه در ارز دیجیتال سرمایه گذاری کنیم؟ به اعتقاد اکثر افراد بیت کوین سودآورترین ارز دیجیتال است و به احتمال خیلی زیاد حتی یک مرتبه اسم آن را شنیدید. بیت کوین همچنان محبوب‌ترین و برترین ارز دیجیتال است که با فاصله زیاد ارزش خود را از سایر ارزها حفظ کرده است. بیت کوین در حال حاضر بیش از ۶۰ درصد کل بازار رمزارزها را به خود اختصاص داده است. قیمت بسیاری ارزهای دیگر که آلت کوین نام دارند، با نوسان قیمت این ارز تغییر می‌کند. طی یک دهه گذشته، بیت کوین توانسته است جایگاه خود را تثبیت کند و هرگز هیچ رخنه امنیتی بزرگی را تجربه نکرده است تا یکی از امن‌ترین شبکه‌های کامپیوتری دنیا محسوب شود.
به گفته بسیاری از نظریه‌پردازان بزرگ دنیا، افراد باید دنبال یادگیری انواع مختلف سرمایه گذاری در رمزارز ها در بیت کوین باشند، چون ارزش این ارزش دیجیتال در آینده به مراتب بیشتر خواهد شد.  بیت کوین در سال ۲۰۲۰ سومین هاوینگ خود را تجربه می‌کند. هاوینگ عبارت از رویدادی است که هر ۴ سال یک مرتبه پاداش بلاک یا به عبارت دیگر مقدار تولید بیت کوین های جدید به دست ماینرها را نصف می‌کند. بنابراین عرضه بیت کوین کمتر و قیمت آن بیشتر خواهد شد.

چگونه در بیت کوین سرمایه گذاری کنیم؟

بدون شک حالا که آشنایی اولیه با بیت کوین به دست آوردید مشتاق سرمایه‌گذاری روی آن شدید. انواع مختلف سرمایه گذاری در بیت کوین به دو روش است.  ابتدا می‌توانید در سایت‌هایی که این ارز را می‌فروشند ثبت نام کنید و احراز هویت شوید. سپس براساس بودجه مورد نظرتان بیت کوین یا ارزهای دیگر بخرید.  بهتر است قیمت‌ها را بین سایت‌ها و صرافی‌های مختلف بررسی کنید و به دام افراد سودجو یا کلاهبردار نیافتید. یک سایت معتبر آدرس ثابت، شماره تماس و تمام مشخصات لازم را دارد. با توجه به ارزش بالای بیت کوین، هیچ کس نمی‌تواند آن را به تنهایی به دست آورد. سایت‌هایی که مقدار اندکی از آن را نیز پرداخت می‌کنند در ازای آن به شما تبلیغات نشان می‌دهند یا درخواست‌هایی مانند شرط‌بندی دارند.
قیمت بیت کوین با مقدار عرضه و تقاضا و همچنین قیمت جهانی نوسان دارد. شرایط خرید و فروش آن نیز بستگی به فروشنده دارد. اگر قصد خرید از صرافی دارید، باید حداقل مقدار خرید و فروش را بپرسید. حواستان باشد به دلیل کارمزد تراکنش بیت کوین در شبکه خرید مقادیر پایین گاهی به صرفه نیست.

سایر روش‌های سرمایه گذاری در بیت کوین

روش دوم سرمایه گذاری در رمزارز ها در بیت کوین خرید ماینر است. دستگاه‌هایی که برای استخراج بیت کوین ساخته شده‌اند و ASIC نام دارند. قیمت این دستگاه‌ها از زیر ۱۰ میلیون شروع می‌شود و حتی به بالای ۱۰۰ میلیون می‌رسد. با توجه به مسائلی مانند سر و صدای ماینرها یا هزینه برق آن‌ها، بهتر است خوب در مورد آن‌ها تحقیق کنید.

خب، مجددا به معرفی سایر ارزهای دیجیتال برگردیم.

اموزش سرمایه گذاری در ارز دیجیتال

اتریوم

اتریوم یک پلت‌فرم نرم‌افزاری غیرمتمرکز است تا توسط آن قراردادهای هوشمند و برنامه‌های غیرمتمرکز بدون شیادی یا کنترل افراد شخص ثالث انجام شوند. راه‌اندازی این ارز سال ۲۰۱۵ انجام شد و پس از بیت کوین با ارزش ترین ارز دیجیتال است. این ارز رمز یکی از ارزهای محبوب در خرید و فروش ارز دیجیتال است.

ریپل

ریپل به اختصار با نماد XPR نشان داده می‌شود که در حال حاضر رتبه ۳ را در بازار ارزرمزها دارد. ریپل یک شبکه جهانی تسویه حساب فوری است که در سال ۲۰۱۲ راه‌اندازی شد.  این ارز دیجیتال روی یک پروتکل پرداخت متن باز بوده و فعالیت آن به صورت متمرکز است. بانک‎ها به کمک آن می‌توانند پرداخت‌ها را فوری و با هزینه‌های پایین‌تر انجام دهند. به اعتقاد برخی از افراد، ریپل در آینده سرعت پرداخت‌های بین‌المللی را بالا می‌برد و در نتیجه قیمت آن زیاد می‌شود.

تتر

تتر با نماد USDT ارزشی بر پایه دلار دارد. هدف شکل‌گیری آن پشتیبانی از معامله‌کنندگان در مقابل نوسانات شدید بازار بیت کوین و سایر ارزها است. این ارز در سال ۲۰۱۴ راه‌اندازی شده است و به کمک بلاک چین استفاده از ارزهای فیات به روش دیجیتالی را ساده می‌کند.

بیت کوین کش

بین کوین کش در واقع یک به‌روزرسانی یا هارد فورک از بیت کوین است. شکل‌گیری آن در سال ۲۰۱۷ رخ داد و تفاوت در مقیاس و طراحی بلوک‌ها آن را از بیت کوین جدا کرد. سرمایه گذاری در رمزارز ها و در بیت کوین کش می‌تواند بسیار ریسکی باشد، اما می‌تواند برای آنها که به دنبال پاسخ چگونه در ارز دیجیتال سرمایه گذاری کنیم جپابی منطقی داشته باشد.

بیت کوین SV

خالق این ارز فردی به اسم کریگ رایت است که هارد فورک بیت کوین کش محسوب می‌شود. تلاش‌های او باعث افزایش محبوبیت و ارزش این ارز شده است. به گفته سازندگان آن، شرکت‌ها برای فراهم‌سازی شرایط باثبات و سرمایه‌گذاری می‌توانند به این ارز و بلاک چین آن اعتماد کنند.

لایت کوین

ارز دیگری که در سال ۲۰۱۱ توسط چارلی لی شکل گرفت. این ارز را مانند نقره و بیت کوین را طلا می‌دانند. فعالیت آن نیز براساس بلاک چین است و افراد زیادی سرمایه‌گذاری در آن را توصیه می‌کنند.

 

EOS

یکی از جدیدترین ارزها که سال ۲۰۱۸ شکل گرفت. این ارز دو ویژگی ممتاز دارد: برداشتن هزینه‌های معامله و مقیاس‌‌پذیری که در نتیجه آن می‌توان میلیون‎ها تراکنش را در ثانیه و با پردازش موازی و غیر همزمان انجام داد. سرمایه‌گذاران با توجه به ضعف اتریوم یعنی هزینه‌های بالا، آینده EOS را روشن می‌دانند.

بین ان بی

بایننس به عنوان یکی از مهمترین مراکز معاملات ارز دیجیتال سال ۲۰۱۷ تاسیس شد و نشانه سکه آن بی ان بی است که به کاربران این پلت‎فرم اجازه می‌دهد با ده‌ها ارز دیجیتال گوناگون در این سایت معامله کنند.

تزوس

اگر قصد سرمایه گذاری در رمزارز ها را دارید آخرین پیشنهاد ما تزوس است. یک سکوی غیرانحصاری که از قراردهای هوشمند استفاده می‌کند تا یک ساز و کار حاکمیتی درون زنجیره‌ای متفاوت شکل گیرد. تزوس اولین پلت‌فرم «خود اصلاحگر» بین ارزهای دیجیتال است. این ارز با وجود مشکلات اولیه توانسته است به ثبات برسد و مانند اتریوم از قراردادهای هوشمند حمایت می‌کند. اگر قصد دارید در زمینه خرید و فروش ارز دیجیتالی فعالیت کنید، تزوس یک سرمایه‌گذاری با خطر پایین در دنیای پر نوسان ارزهای دیجیتال است.

حالا که با ارزهای مهم دنیای رمزارزها آشنا شدید، شاید سوال کنید پس از خرید چطور آن‌ها را باید نگه داشت؟

https://dolfinvest.com/blog/digital-currency/

نحوه نگهداری ارزهای رمزنگاری شده

بدون شک مهمترین تمام ارزهای دیجیتال بالا این است که هیچ نهادی مانند دولت یا بانک روی آن‎ها کنترل ندارد و حتی از مقدار سرمایه دیجیتال شما بی‌خبر است. اما با توجه به این که فقط خود شما روی این دارایی کنترل دارید، باید به فکر حفاظت از آن به بهترین شکل ممکن باشید چون اگر مقداری از این سرمایه از دست برود، هیچ‌ کاری از دست هیچ‌کس بر نمی‌آید. بنابراین زمانی که جواب سوال خرید و فروش ارز دیجیتال چیست خود را گرفتید و وارد دنیای خرید و فروش ارز دیجیتالی شدید، باید به فکر تهیه یک کیف پول ارز دیجیتال بیافتید. در ادامه با ما همراه باشید تا درباره اموزش سرمایه گذاری در ارز دیجیتال اطلاعات مفید تری بدست آورید.

در ادامه مطلب تمامی راه‌های ممکن برای نگهداری از ارزهای رمزنگاری‌تان را معرفی می‌کنیم.

صرافی‌های رمزنگاری

بدترین روش نگهداری ارزهای دیجیتال استفاده از صرافی‌ها است. علت آن احتمال هک یک صرافی است و اگر داستان صرافی Mt. Gox را جستجو کنید، بهتر متوجه منظور ما می‌شوید. همچنین، صرافی‌ها به تایید هویت شما نیاز دارند و ممکن است حسابتان مسدود شود.

کیف پول‌های آنلاین

امنیت این روش در مقایسه با قبلی بیشتر است. اغلب این شرکت‌ها ارزهای مشتریان را در حساب‌های جدا از یکدیگر نگهداری می‌کنند تا احتمال هک بسیار کم شود. با وجود این، چون دسترسی به این کیف پول‌ها به صورت آنلاین امکان‌پذیر است، امکان هک آن‌ها همچنان وجود دارد.  باید در انتخاب یک کیف پول ارز دیجیتال خوب تحقیق کنید. بعضی از آن‌ها روش‌های تایید هویت دو عاملی دارند و شهرتشان بیشتر است.

کیف پول‌های دسکتاپی

این نوع کیف پول‌ها را به عنوان یک کیف پول ارز دیجیتال با امنیت بالا توصیه می‌کنیم و تنها خطر مهمی که شما را تهدید می‌کند هک کامپیوترتان توسط یک هکر یا دزدی اطلاعاتتان توسط یک تروجان یا بدافزار است.  اگر این نوع کیف پول خود را روی یک کامپیوتری که به اینترنت متصل نیست قرار دهید، تنها خطر احتمالی دزدی فیزیکی آن است.

کیف پول‌های سخت افزاری

امنیت این نوع کیف پول‌ها بسیار بیشتر است و تقریبا هیچ احتمالی برای هک آن‌ها وجود ندارد. تنها نقطه ضعف آن‌ها کلمه بازیابی است. تمامی دزدی‌هایی که از چنین کیف پول‌هایی رخ می‌دهد به دلیل سرقت کلمه بازیابی رمز عبور است. اگر قصد دارید این نوع کیف پول ارز دیجیتال را خریداری کنید، پیشنهاد ما قرار دادن کلمه بازیابی در یک مکان امن مانند صندوق امانات بانک است.

۰ ۰