آموزش بورس دلفین وست

آموزش بورس دلفین وست به صورت تخصصی

تمام افرادی که در بازارهای بزرگی چون بورس، طلا، بازارهای مالی و …. فعالیت می‌کنند، باید از دانش پیش‌بینی قیمت‌ها و روانشناسی بازار آگاهی داشته باشند. دلیل موفقیت و عدم موفقیت افراد در این بازارها نیز به مقدار دانش آن‌ها بستگی دارد. شاید تصور کنید که آموزش بورس از صفر کار دشواری است و یک فرد مبتدی نمی‌تواند در مدت زمانی اندک به آگاهی کافی در این زمینه دست پیدا کند؛ اما این تصور اشتباه را باید به چالش کشید. چراکه موفقیت در بازاری چون بورس، به دانش تحلیل تکنیکال بستگی دارد. نکته این است که برای فراگیری این دانش، باید از اساتید خبره‌ای آموزش دریافت کرد که بر تمام فوت و فن‌های این نوع از تحلیل مسلط باشند. پس همراه ما باشید تا با آموزش بورس دلفین وست  توسط دلفین وست آشنا شویم.

 دلفین وست

چرا باید آموزش بورس دلفین وست را فرا بگیریم؟

به‌صورت کلی دو نوع تحلیل در بازارهای مالی وجود دارد که هریک دارای ویژگی‌های خاصی بوده و تخصص‌های جداگانه‌ای به حساب می‌آیند. این دو، تحلیل تکنیکال و تحلیل بنیادی یا فاندامنتال هستند. تحلیل تکنیکال «Technical Analysis» از روی نموارها انجام می‌شود، اما آموزش بورس دلفین وست به بررسی ریشه‌ای هر سهم در بازار نیاز دارد.

با توجه به این که تحلیل بنیادی مسیر بسیار طولانی را در پیش راه معامله‌گران قرار می‌دهد، اکثر افراد ترجیح می‌دهند تا از تحلیل تکنیکال برای تسلط بر بازار استفاده کنند. چراکه فراگیری تحلیل تکنیکال دارای قوانین روشنی است و به سادگی می‌توان از آن بهره گرفت. بیشتر افرادی که در بازه‌های زمانی کوتاه‌مدت و میان‌مدت، سودهای کلانی را به نسبت سرمایه خود از بورس کسب می‌کنند، از دانش تکنیکال استفاده می‌کنند. بنابراین تمام افراد مبتدی که به فعالیت حرفه‌ای در بورس علاقه دارند، می‌توانند روی آموزش 0 تا 100 بورس که شامل سرفصل‌های تحلیل تکنیکال است، حساب کنند.  

بورس اوراق بهادار

بازار بورس اوراق بهادار بازاری که برای فروش اوراق قرضه دولتی و سهام شرکت‌ها به کار برده می‌شود. قوانین مشخصی برای انجام معاملات در بازار بورس تعیین شده‌است.  سرمایه‌گذاران از حمایت این قوانین برخوردار هستند. بازار بورس در باغ بازار رسمی سرمایه است که فضای مناسب را برای انجام معاملات و فروش سهام شرکت‌ها و عرضه اوراق مشارکت فراهم می‌کند. تمام این موارد بر اساس قواعد و ضوابط خاصی انجام می‌شود.  بورس با هدف ایجاد فضایی برای تامین مالی پروژه‌های سرمایه‌گذاری روی کار آمد.

البته واژه بورس در تجارت داخلی ایران به منزله بازارهای ویژه‌ای برای فروش کالاهای مصرفی یا سرمایه در یک محدوده جغرافیایی خاص نیز است. اما بورس اوراق بهادار بازاری که برای فروش سهام شرکت‌ها و اوراق اسناد مشارکت ایجاد شده است.  اگر بازار بورس اوراق بهادار را برای سرمایه‌گذاری‌های خود انتخاب کرده‌اید بهتر است پیش از هر اقدامی  از زوایای متفاوتی به این بازار بنگرید.

تاریخچه بورس اوراق بهادار تهران

بازار بورس اوراق بهادار تهران از سال ۱۳۱۵ فعالیت خود را آغاز کرد. در آن سال‌ها بررسی‌های برای تاسیس و اساسنامه مورد نیاز برای  برپایی بورس اوراق بهادار انجام شد.  اما شرایط نامساعد داخلی کشور منجر شد که این کار تا سال ۱۳۳۳ به تعویق بیفتد. در آن زمان اتاق بازرگانی، صنعت و معدن در کنار بانک مرکزی و وزارت بازرگانی وظیفه برپایی این بازار را عهده دار شدند. سرانجام در سال ۱۳۴۶ بازار بورس اوراق بهادار ایران تاسیس شد. 

۰ ۰

درباره خرید غذای گربه گورمت Digipet در پت شاپ

آشنایی با خرید غذای گربه گورمت Digipet



تغذیه نقش بسیار مهمی در رشد گربه دارد. چون اصولاً اگر حیوان خانگی مانند گربه تغذیه مناسبی نداشته باشد، نمی‌تواند انرژی مورد نیاز برای فعالیت روزانه خود را به دست بیاورد. در نتیجه، در کوتاه مدت سیستم دفاعی بدن گربه به شدت ضعیف می‌شود؛ این موضوع سبب می‌شود تا گربه در مقابل انواع بیماری‌ها مقاومت اصلی بدن خود را دست ‌بدهد. پروتئین در وعده اصلی غذای گربه، نقش اصلی را بر عهده دارد. بنابراین در ترکیبات اصلی «غذای گربه گورمت گلد» پروتئین جایگاه بسیار ویژه‌ای را به خود اختصاص داده است. این برند می‌تواند تمام آن‌چه که گربه خانگی شما از نظر تغذیه‌ای به آن نیاز دارد را فراهم کند.

بین نیازهای غذایی گربه و سگ تفاوت‌های بارزی وجود دارد؛ شما به هیچ عنوان نمی‌توانید از غذای سگ برای گربه استفاده کنید؛ چون گربه نسبت به سگ به پروتئین بیشتری نیاز دارد و پروتئین غذاهای گربه بیشتر از سگ است. بنابراین در هنگام خرید، باید به غذاهای مخصوص گربه خانگی توجه داشته باشید. همچنین غذاهای مخصوص و رژیمی مناسب برای کبد و گوارش گربه نیز به‌صورت اختصاصی ارائه شده‌اند. گربه‌های بالغ که علاقه بسیار زیادی به مصرف گوشت دارند، باید با یک رژیم غذایی خاص در وعده اصلی خود تغذیه شوند. اما متأسفانه تعداد زیادی از غذاهای گربه عرضه شده در بازار، فیک بوده و فاقد پروتئین کافی هستند. بنابراین باید غذای گربه خود را از یک پت‌شاپ معتبر سفارش دهید. برای این منظور ما خرید غذای گربه از پت‌شاپ‌های آنلاین را به شما پیشنهاد می‌دهیم. چراکه پت‌شاپ‌های آنلاین در فروش غذا و لوازم نگهداری گربه، طیف گسترده‌تری را ارائه می‌کنند و قیمت مناسب‌تر و ارزان‌تری هم دارند.

مشخصات غذای گربه گورمت گلد(Gourmet Gold):

در مشخصات غذای گربه گورمت گلد انواع مواد مغذی، خاکستر، الیاف خام و چربی وجود دارد. هرکدام از موارد موجود در غذاهای گورمت گلد، برای گربه متعادل شده‌اند. بنابراین نیازی نیست با دادن این غذا، نگران به‌هم خورد تعادل وزن گربه‌تان باشید. تولیدات برند گورمت گلد، فاقد مواد نگهدارنده و رنگ‌های مصنوعی هستند؛ به همین خاطر عوارضی برای گربه‌ها ندارند. البته بیشتر محصولات Gourmet Gold از نوع غذای مرطوب گربه هستند. این در حالی است که شما باید ترکیب غذای خشک مناسبی را نیز برای گربه خود انتخاب نمایید. غذای خشک و مرطوب باید در کنار هم به گربه داده شود.

 

مواد مغذی میزان مواد مغذی (بر حسب درصد)
الیاف خام 0.1%
خاکستر 3%
پروتئین 11%
رطوبت 77%
چربی 7%

 

نحوه مصرف غذای گربه گورمت گلد:

غذای گربه گورمت گلد، بسته به وزن و سن گربه خانگی شما، باید به مقدار کافی به آن داده شود. این غذا معمولاً در وزن 85 گرم عرضه می‌شود. همچنین بسته‌های 24 عددی آن نیز در بازار وجود دارد. به هرحال بسته به این وزن و این تعداد از بسته‌های غذایی برند Gourmet Gold، باید بتوانید برای گربه خود برنامه‌ریزی غذایی مناسبی انجام دهید (برای این مهم می‌توانید از دامپزشک مشورت بگیرید).

خرید غذای گربه گورمت Digipet

برند "گورمت" یکی از شرکت‌های موفق در زمینه صنعت غذای حیوانات خانگی محسوب می‌شود که ملیتی اوکراینی دارد. این کمپانی اوکراینی به‌خوبی توانسته است فرمولاسیونی را ابداع کند که منجر به غذایی خوشمزه و با خواص بسیار برای گربه‌ها شود. غذای خشک گربه گورمت با دقت آماده شده است تا لذت یک احساس لطیف و روان را به گربه شما ارائه دهد. در هر یک از انواع غذای گربه گورمت، تکه‌های گوشت حیوانات مختلف قرار داده شده است که طعمی لذیذ را برای گربه دلبندتان به همراه دارد. سایر ترکیبات این غذا نیز با دقت و وسواس خاصی انتخاب و با ظرافت خاصی پخته شده است.


یکی از معتبرترین نمایندگی‌ها و فروشگاه‌های معتبر در ایران که امکان خرید غذای گربه گورمت Digipet  از آن فراهم است، پت‌شاپ "دیجی‌پت" است. این محصول یک وعده غذایی لذیذ برای حیوان پشمالوی شما محسوب شده و در ظرف‌های 85 گرمی عرضه می‌شود. شما می‌توانید با اطمینان خاطر از اصالت و سلامت، محصولات گورمت را از این پت‌شاپ تهیه کنید. "دیجی‌پت" یک فروشگاه اینترنتی ملزومات حیوانات خانگی است که امکان خرید اینترنتی غذای خشک گربه گورمت و دریافت آن در اسرع وقت را برای شما فراهم کرده است. هم‌چنین برای انتخاب بهترین نوع غذای خشک برای حیوان خانگی خود می‌توانید با مشاوران "دیجی‌پت" در ارتباط باشید.
خرید غذای گربه گورمت Digipet
۰ ۰

قیمت غذای سگ نوتری پت در پت شاپ دیجی پت

قیمت غذای سگ نوتری پت
قیمت غذای سگ نوتری پت در سایت دیجی پت 






اهمیت غذای سگ:

یکی از مهم‌ترین بخش نگهداری از سگ غذا دادن به حیوان است. بسیاری از افراد گمان می‌کنند که این بخش آسان‌ترین بخش از مسئولیت‌های نگهداری حیوان خانگی خود می‌باشد. در حالی بسیار اشتباه فکر می‌کنند. همان‌طور که انسان برای بقای خود به غذا و آب نیاز دارد، بقای حیوانات نیز وابسته به غذا و آب می‌باشد. وقتی تصمیم می‌گیرید که از حیوانی به عنوان دوست و همراه خود در خانه نگهداری کنید باید به خوبی احتیاجات غذایی او را بدانید تا حیوان دچار کمبودهای غذایی نشود.

غذایی که برای سگ خود انتخاب می‌کنید باید به گونه ای باشد که سلامت حیوان را تضمین کند. بسته به وضعیت حیوان (سن، نژاد، وضعیت بدنی، سلامت حیوان) رژیم غذایی حیوان نیز تغییر می‌کند. همان‌طور که گفتیم تغذیه صحیح مساوی با سلامت حیوان است. به یاد داشته باشید که حیوانات نیز همانند انسان به پروتئین، کربوهیدرات و مواد معدنی و ویتامین‌ها نیاز دارد و با موادی با ارزش غذایی پایین مثل اسکلت مرغ، نان خشک تنها و …. تأمین نخواهد شد.برای حیوانات خود ارزش قائل باشید و به‌تمامی نیازهای او به‌درستی پاسخ دهید تا سگ شما نیز از زندگی کردن در کنار شما لذت ببرد.


مشخصات محصول :

غذای خشک سگ حاوی ۲۹ درصد پروتئین (۲ کیلوگرم) نوتری پت (Nutri Pet Dog Dry Food 29% Protein 2kg)

این محصول یک غذای کامل است و در کنار آن نیازی به غذای دیگری نیست.غذای خشک نوتری پت مخصوص سگ به نوعی طراحی و فرموله شده است که علاوه بر نیازهای پایه، نیاز به رشد و اندام سازی در توله ها را نیز تامین می کند. غذای ۲۹ ٪ نوتری پت مناسب برای توله سگ‌ها ، سگ‌های کار و آبستن و سگ‌های با فعالیت بالا می‌باشد.

شرکت نوتری پت در تولید این غذا علاوه بر ۱۵%گوشت مرغ تازه حدود ۱۰% جگر گاو نیز مورد استفاده قرار گرفته و علاوه بر طعم بهتر برای غذا پروتئین اضافه برای رشد و اندام سازی را نیز تامین می‌کند اجزاء تشکیل دهنده این غذای نوتری پت ۲۰ ماده اولیه هستند و هرکدام برای تامین بخشی از نیازهای بدنی در حال رشد و سگ‌های بسیار فعال در نظر گرفته شده اند پودر کامل تخم مرغ و پودر گوشت قرمز علاوه بر منابع ذکر شده در بالا تامین کننده پروتئین بالای این غذا هستند. مقدار چربی و انرژی این غذا nutri pet نیز برای فعالیت و رشد مناسب در توله ها بالانس شده ویتامین‌ها و مواد معدنی مورد نیاز برای رشد توله ها بصورت ویژه با مقادیر استاندارد به غذا اضافه شده می‌شوند .

نکات مهم:

در نوبت‌های اولیه استفاده از این غذای نوتری پت می‌توان برای پیشگیری از مشکلات گوارشی ناشی از تغییر جیره غذایی ، مقدار کمی ماست به غذا اضافه کرد و یا این غذای نوتری را با مقدار کم و تدریجی به غذای قبلی اضافه کرد و به تدریج غذای قبلی را کاهش داد.

 

تحلیل محصول:


پروتئین چربی فیبر کلسیم
%۲۹ %۹/۵ %۱/۱


قیمت غذای سگ نوتری پت :

غذای سگ نوتری پت 29 درصد پروتئین (15 کیلوگرم)

 قیمت غذای سگ نوتری پت 200,000 تومان – 550,000 تومان

غذای سگ نوتری پت 29 درصد پروتئین (15 کیلوگرم)

• حاوی 29٪ پروتئین
• مخصوص سگ با فعالیت بالا و سگهای آبستن یا شیرده
• مناسب برای توله های در حال رشد و سگهای جوان
• حاوی ویتامین های مورد نیاز برای رشد سالم
• بسیار با کیفیت با درجه کیفی پریمیوم

غذای سگ نوتری پت 29 درصد پروتئین (15 کیلوگرم)

مشخصات محصول :

این محصول یک غذای کامل است و در کنار آن نیازی به غذای دیگری نیست.غذای خشک نوتری پت مخصوص سگ به نوعی طراحی و فرموله شده است که علاوه بر نیازهای پایه، نیاز به رشد و اندام سازی در توله ها را نیز تامین می کند. غذای 29 ٪ نوتری پت مناسب برای توله سگ‌ها ، سگ‌های کار و آبستن و سگ‌های با فعالیت بالا می‌باشد.

شرکت نوتری پت در تولید این غذا علاوه بر 15%گوشت مرغ تازه حدود 10% جگر گاو نیز مورد استفاده قرار گرفته و علاوه بر طعم بهتر برای غذا پروتئین اضافه برای رشد و اندام سازی را نیز تامین می‌کند اجزاء تشکیل دهنده این غذای نوتری پت 20 ماده اولیه هستند و هرکدام برای تامین بخشی از نیازهای بدنی در حال رشد و سگ‌های بسیار فعال در نظر گرفته شده اند پودر کامل تخم مرغ و پودر گوشت قرمز علاوه بر منابع ذکر شده در بالا تامین کننده پروتئین بالای این غذا هستند. مقدار چربی و انرژی این غذا nutri pet نیز برای فعالیت و رشد مناسب در توله ها بالانس شده ویتامین‌ها و مواد معدنی مورد نیاز برای رشد توله ها بصورت ویژه با مقادیر استاندارد به غذا اضافه شده می‌شوند .

تذکر: در نوبت‌های اولیه استفاده از این غذای نوتری پت می‌توان برای پیشگیری از مشکلات گوارشی ناشی از تغییر جیره غذایی ، مقدار کمی ماست به غذا اضافه کرد و یا این غذای نوتری را با مقدار کم و تدریجی به غذای قبلی اضافه کرد و به تدریج غذای قبلی را کاهش داد.

۰ ۰

چگونه ارز دیجیتال بخریم؟ خرید ارز دیجیتال به ساده ترین روش ممکن!

راهنمای چگونه ارز دیجیتال بخریم؟

اگر شما هم به تازگی وارد دنیای ارز دیجیتال شده اید، ممکن است با خواندن مقاله های مختلف در مورد خرید بیت کوین، دوج کوین، اتریوم و سایر ارزهای دیجیتال سردرگم شده باشیدخوشبختانه یادگیری مراحل خرید ارز دیجیتال خیلی ساده استپس همراه ما باشید تا با استفاده از پنج مرحله ساده، در ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کنید.



برای شروع آموزشچگونه ارز دیجیتال بخریم ؟، یک کارگزار یا صرافی ارز دیجیتال انتخاب کنید

اولین قدم برای آموزش چگونه ارز دیجیتال بخریم ، انتخاب یک کارگزار یا یک صرافی ارز دیجیتال استبا اینکه شما میتوانید انواع ارزهای دیجیتال را از هردوی آن‌ها خریداری کنید؛ اما بین کارگزار و صرافی ارز دیجیتال تفاوتهایی وجود دارد که شما باید در هنگام خرید ارز دیجیتال به آن‌ها توجه کنید.

صرافی ارز دیجیتال چیست؟

صرافی ارز دیجیتال یک پلتفرم آنلاین است که خریداران و فروشندگان برای مبادله ارزهای دیجیتال در آن با همدیگر ارتباط دارندصرافی‌ها معمولا کارمزدهای کمی میگیرند، اما به خاطر اینکه واسطه های بیشتری برای معاملات مختلف دارند و نمودارهای بررسی عملکرد آن‌ها خیلی پیچیده است، باعث ترس سرمایه‌گذاران تازه وارد میشوند.

 

 

کارگزار ارز دیجیتال چیست؟

کارگزاران ارز دیجیتال به افراد کمک می‌کنند تا خرید انواع ارزهای دیجیتال را راحت‌تر انجام دهندهمچنین آنها ازطریق رابط‌های کاربری ساده، با صرافی‌ها ارتباط دارندبعضی از کارگزاران ارز دیجیتال بابت انجام معاملات کارمزدهای بیشتری میگیرندبا اینکه بعضی از کارگزاران ارز دیجیتال ادعا می‌کنند که معاملات را رایگان” انجام میدهند؛ اما آن‌ها با فروش اطلاعات خرید و فروش شما و سایر خریداران و فروشندگان به کارگزاری ها یا صندوق های سرمایه گذاری بزرگ یا از طریق عدم فروش ارزهای دیجیتال شما در بالاترین قیمت بازار، درآمد کسب می کنند.

یک اکانت را ایجاد و تأیید کنید

بعد از اینکه یک کارگزار یا صرافی ارز دیجیتال را انتخاب کردید، باید برای ساخت یک اکانت در پلتفرم آن ثبت نام کنیدشما براساس پلتفرم انتخابی خود و مبلغی که میخواهید با آن ارز دیجیتال بخرید، احتمالا باید هویت خود را تأیید کنیداین مرحله از خرید ارز دیجیتال خیلی مهم استچون از تقلب جلوگیری میکند و موسسات قانونی هم راحتتر میتوانند روی معاملات شما نظارت کنند.

اگر مراحل تأیید هویت را کامل انجام ندهید، نمیتوانید ارز دیجیتال را بخرید یا بفروشیدبرای تایید هویت، احتمالا پلتفرمهای خرید و فروش ارز دیجیتال از شما میخواهند تصویر گواهینامه رانندگی یا پاسپورتتان را ارسال کنید و حتی بعضی از آن‌ها از شما میخواهند که عکس سلفی خودتان را آپلود کنید تا نشان دهید چهره شما با مدارکی که ارسال کرده اید، مطابقت دارد.

برای خرید ارز دیجیتال مبلغی را در اکانت خود سپرده گذاری کنید

شما باید برای خرید ارز دیجیتال، مبلغی را در اکانت خود داشته باشیدشما میتوانید با حساب بانکی خودتان و با کمک حواله بانکی یا با کارت اعتباری خود، به اکانت ارز دیجیتال خود پول واریز کنیدممکن است شما به خاطر صرافی یا کارگزاری و روش سرمایه گذاری خود، چند روزی منتظر بمانید تا از پول سپرده گذاری شده خود برای خرید ارز دیجیتال استفاده کنید.

 

سفارش خرید ارز دیجیتال خود را انجام دهید

وقتی شما در اکانت خود پول داشته باشید، میتوانید اولین سفارش خرید ارز دیجیتال را انجام دهیدارزهای دیجیتال متنوعی وجود دارند که شما میتوانید از بین آن‌ها یکی را انتخاب کنیدبیت‌کوین و اتریوم جزو معروف ترین ارزهای دیجیتال هستند که احتمالا شما هم اسم آن‌ها را شنیده ایداما اکثر افراد تازه وارد ارزهای دیجیتالی مثل Theta Fuel یا Holo را نمی‏شناسند. وقتی تصمیم گرفتید یک ارز دیجیتال را بخرید، می‌توانید نماد آن را وارد کنیدمثلاً نماد بیت‌ کوین  BTC  استسپس باید تعداد ارز دیجیتالی را که می‌خواهید بخرید وارد کنید.

ما در اینجا نماد چند ارز دیجیتال مهم را بر اساس ارزش آن‌ها در بازار به شما معرفی کرده ایم تا هنگام خرید آنها بهتر تصمیم بگیرید:

  • بیت کوین (BTC)

  • اتریوم (ETH)

  • تتر (USDT)

  • بایننس کوین (BNB)

  • کاردانو (ADA)

  • دوج کوین (DOGE)

  • پولکادات (DOT)

 

چگونه ارز دیجیتال بخریم

۰ ۰

مرکز خرید در سانتورینی در رز آبی

مرکز خرید در سانتورینی

مرکز خرید در سانتورینی

سانتورینی یا سنتورینی با نام قدیمی ثرا، جزیره‌ای یونانی واقع در دریای اژه است که در میان محبوب‌ترین جزایر این کشور قرار دارد. با سفر به این جزیره، هرآنچه را که از چنین مکانی انتظار دارید خواهید یافت. شاید بتوان عمده شهرت سانتورینی را مدیون خانه‌های سفید رنگ با سقف آبی دانست که به نوعی یکی از نمادهای مشهور یونان هم به شمار می‌روند. با این وجود، هوای عالی، تفرجگاه‌های لوکس و جاذبه‌های متعدد از این شهر مقصدی عالی برای تعطیلات ساخته‌اند. این شهر با وجود پر گردشگر بودن، نسبت به دیگر شهرها و جزایر پر تردد هزینه‌ای کمتری برایتان می‌تراشد. بدون شک اگر طرفدار مکان‌های عاشقانه برای سفرهای ماه عسلی باشید هم می‌توانید سانتورینی را بهعنوان گزینه‌ای جدی در نظر بگیرید. مطلب پیش رو برای سفری ۳ تا ۵ روزه به این جزیره تهیه شده است.

 هاستل (خوابگاه)

برای یک شب اقامت در اتاقی اشتراکی باید انتظار پرداخت بین ۲۰ تا ۳۵ یورو را داشته باشید. اغلب هاستل‌ها در ساحل پریسا (Perissa) و نزدیک بندرگاه قرار دارند.

 اقامت در هتل

میانگین قیمت انواع هتل بر اساس کیفیت و تعداد ستاره در سانتورینی به شرح زیر است:

۱ ستاره    ۱۴ تا ۸۰ یورو

۲ ستاره    ۱۵ تا ۱۳۵ یورو

۳ ستاره    ۲۰ تا ۴۰۰ یورو

۴ ستاره     ۳۳ تا ۵۰۰ یورو

۵ ستاره     ۱۲۴ تا ۸۲۶ یورو

متوسط قیمت مواد غذایی

صبحانه: غذا در این منطقه چندان گران نیست. احتمالا هتلی که در آن اقامت دارید وعده‌ی رایگان صبحانه را هم ارائه می‌دهند، در غیر این صورت می‌توانید در همان حوالی گزینه‌های ارزان و مناسبی پیدا کنید (۳ تا ۵ یورو).

ناهار: فروشگاه‌های جایرو (نوعی غذای یونانی) در سراسر این جزیره وجود دارند و معمولا یکی از ارزان‌ترین گزینه‌ها به شمار می‌روند (۴ تا ۷ یورو).

شام: رستوران‌های نشستنی در سانتورینی در صورتی که مشرف به نمایی عالی باشند، گران هستند، اما اگر خوب جستجو کنید مکان‌های ارزان‌تری هم پیدا می‌کنید (۶ تا ۱۰ یورو).

اگر دوست دارید خودتان آشپزی کنید، بسته به اینکه به کدام سبک از غذای غربی یا آسیایی علاقمند باشید، می‌توانید مواد غذایی مورد نیاز یک هفته‌تان را با پرداخت به ترتیب حدود ۵۴  و ۴۲ یورو  تهیه کنید. به یاد داشته باشید محاسبه قیمت‌ها بر اساس میزان کالری استاندارد و مواد غذایی مورد نیاز یک انسان سالم و بالغ تنظیم شده است که اقلامی چون نان تازه، برنج سفید، گوشت قرمز گاوی، تخم مرغ، شیر (سبک غربی)، سینه‌ی مرغ (پوست کنده و بدون استخوان)، پنیر محلی (سبک غربی)، سیب درختی، موز، پرتقال، گوجه فرنگی، سیب زمینی، پیاز و کاهو می‌شود. مسلم است که اگر مواد بیشتری نیاز دارید، باید هزینه‌ی بیشتری بپردازید.


بهترین زمان برای رزرو هتل

همان‌طوری که حدس خواهید زد، فصل اوج یا پیک برای هتل‌ها از ماه جولای تا آگوست به طول می‌انجامد که به تبع آن قیمت‌ها در بالاترین حد خود قرار دارند، از طرف دیگر اما از ماه ژوئن تا سپتامبر قیمت‌ها کمی با کاهش روبرو خواهند شد. کم‌ترین قیمت برای هتل‌ها را هم باید در ماه‌های آوریل، مه و اکتبر مشاهده کرد. همچنین تقریبا همه‌ی هتل‌ها از ماه نوامبر تا مارس تعطیل هستند.

راه‌های دسترسی به سانتورینی
برای اینکه خودتان را به سانتورینی برسانید باید بلیط هواپیما تهیه کنید. هیچ کدام از فرودگاه‌های ایران پرواز مستقیم به سانتورینی ندارند اما این امکان وجود دارد که بلیط پرواز از تهران به سانتورینی را به صورت دو یا سه سفره تهیه کنید. بهترین و سریع‌ترین گزینه این است که پروازتان ابتدا در آتن توقف کند و از آنجا به سانتورینی برود. پروازهای دیگری هم هستند که ابتدا به دوحه و سپس به آتن و سانتورینی می‌روند که باعث می‌شوند هم هزینه و هم زمان سفرتان بیشتر شود. قیمت بلیط‌ها از حدود 6 میلیون تومان شروع می‌شود.
اگر حوصله‌ی درگیر شدن در جزئیات این کارها را ندارید بهتر است سفر به سانتورینی را از طریق پیدا کردن یک تور سانتورینی مناسب انجام دهید. خوبی این تورها این است که دسترسی به بخش‌های مختلف سانتورینی را برای‌تان آسان می‌کنند.
دانستنی‌های قبل از دیدن سانتورینی
  • سانتورینی از پرگردشگرین‌ترین مناطق اروپا است و در صدر لیست زیباترین جزایر گردشگری جهان قرار گرفته.
  • در 3600 سال پیش، آتش‌فشان معروف سانتورینی یکی از بزرگ‌ترین انفجار‌های خود را داشت که باعث شد تمدن مینوسی‌ها در این منطقه از بین برود. در نتیجه‌ی فوران مواد مذاب آن دو جزیره‌ی کوچک در وسط خلیج هلالی شکل سانتورینی پدید آمد. در زیر این جزیره‌ها آتشفشان فعالی قرار دارد که در زیر آب غرق شده.
  • همان‌طور که در عکس زیر مشخص است، سانتورینی خلیج بسیار بزرگی به شکل یک هلال یا دایره دارد که در نوع خودش بی‌نظیر است و زیبایی‌های جزیره را دوچندان کرده.

بهترین محل اقامت در سانتورینی

اگر میخواهید در مکانی پر تکاپو اقامت کنید، پیشنهاد ما فیر با رستوران و مرکز شبانه می باشد. اگر به شهری با آشفتگی کمتر و مکان های دیدنی با رستوران ها ومرکز خرید در سانتورینی  متعدد علاقه دارید، در اویا بمانید. اگaر به دنبال مکانی آرام و رمانتیک برای خلوت کردن هستید، ایمرویگلی را انتخاب کنید.

۰ ۰

آشنایی با قیمت غذای خشک گربه در دیجی پت

قیمت غذای خشک گربه

قیمت غذای خشک گربه

غذای خشک بچه گربه، ۲ کیلوگرمی، برند مفید

Mofeed Dry food cat kitten 2kg

 

بچه گربه ها در دوران رشد نیاز به جیره غذایی بر پایه پروتئین حیوانی دارند و همچنین مکانیسم بدن این حیوانات به گونه ای است که قادر به استفاده از مسیرهای متابولیکی مانند سایر گونه ها نبوده و نیاز به تغذیه ای خاصی دارند که منحصر به این گونه ها باشد.

خوراک بچه گربه مفید بر پایه به روزترین تحقیقات جهان و گذراندن آزمایشات عملی به گونه ای طراحی شده است که تمام نیازهای دوران رشد را تامین می کند. این غذا با در نظر گرفتن فیزیولوژی گربه ها و با توجه به استفاده از مواد اولیه با کیفیت بالا در جهت  تامین نیازهای تغذیه ای، رشد صحیح و حفظ سلامتی بچه گربه ها عمل می کند.

  • غذای خشک مخصوص بچه گربه ها
  • دارای ۳۱% پروتئین
  • تهیه شده از بهترین مواد اولیه
  • حاوی ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز رشد بچه گربه
  • وزن: ۲ کیلوگرم
  • محصول کشور ایران


مهم ترین عامل در نگهداری گربه کیفیت غذای گربه و قیمت غذای خشک گربه  است. کیفیت زندگی گربه ها بسیار به نوع غذای گربه مصرفی آنها وابسته است. به طور میانگین گربه ها حدود ۱۲ تا ۱۵ سال عمر میکنند و انتخاب صحیح غذای خشک گربه از همان ماههای اول زندگی، مسیر سلامت او را در میانسالی و پیری تعیین می نماید. مهترین مسائلی که با انتخاب صحیح غذای گربه قابل پیشگیری است عبارت اند از : سلامت دندانها، کم شدن ریزش مو، سلامت کلیه ها، سلامت دستگاه گوارش، عدم چاقی و … . در نظر داشته باشید در رژیم غذای گربه علاوه بر غذای خشک، کنسرو گربه و سوپ گربه هم برای سلامت گربه ها لازم و ضروری می باشد.

تغذیه گربه یکی از مهم‌ترین عوامل طول سن، سلامتی و نشاط در این حیوانات میباشد. و همه ما به دنبال این هستیم که با یک رژیم غذایی مناسب جهت تامین خواسته‌های گربه مورد علاقه‌مان، بانی رشد صحیح این موجودات دوست داشتنی شویم. که غذای خشک گربه بالغ یکی از مهم‌ترین تغذیه آنها میباشد.

غذای خشک گربه بالغ

غذای خشک گربه به دلیل رعایت میزان مواد مورد نیاز و ضروری روزانه گربه، نظیر ویتامین، پروتئین و مواد معدنی، یکی از بهترین رژیم‌های غذایی جهت رشد صحیح و سالم این موجودات میباشد. و توانسته گستره وسیعی را جهت تامین نیازهای اساسی آنها به مواد غذایی را پوشش دهد.

همچنین این غذا در صورت ماندن در هوای آزاد و ظرف غذا تا چندین ساعت خراب نمیشود و بر همین اساس بسیار مناسب افراد شاغلی که توان رسیدگی دائم به گربه خود را ندارند میباشد.

راهنمای خرید غذای خشک گربه بالغ

برای خرید غذای خشک گربه بالغ، باید به نکات مختلفی توجه کرد که در ادامه بصورت تیتروار به این عوامل اشاره میکنیم.

  • نژاد: گربه‌ها نیز همچون دیگر حیوانات از تنوع نژادی بسیاری خصوصاً در عصر فعلی ما برخوردار هستند و به طبع با توجه به نژاد خود از یکسری عادت‌های غذایی خاصی نیز تبعیت می‌کنند.
  • سن: این حیوانات در سنین مختلف خود نیاز به تامین یک سری از مواد غذایی جهت افزایش سوخت و ساز و همچنین رشد بهتر جسمانی خود دارند و به همین خاطر بایستی برای تهیه کردن یک غذای‌تر و یا خشک گربه حتماً به سن آن نیز توجه لازم را داشت.
  • جثه و فعالیت حیوان: میزان وزن با توجه به نسبت متعادل نژاد گربه و همینطور میزان فعالیت آنها از دیگر فاکتورهای مهم انتخاب غذای او میباشد.
  • حساسیت و شرایط خاص: گربه‌ها ممکن است در شرایط خاصی نظیر دوره عقیم‌سازی یا حساسیت گوارشی به برخی از مواد غذایی باشند که اگر پت شما دارای چنین شرایطی است، باید در خرید غذای خشک به آن توجه کنید.
  • بسته محتوایی: و در انتها با توجه به نکات ذکر شده در بالا، و با توجه به اطلاعات درج شده روی بسته غذای خشک که نشان دهنده مواد تشکیل دهنده، ارزش غذایی و اختصاصی نژاد و شرایط خاص، محصول مورد نظر خود را خریداری میکنیم.

مواد تشکیل دهنده غذای خشک گربه

مواد تشکیل دهنده غذای خشک باید عمدتاً دارای پروتئین و چربی حیوانی (انواع گوشت مثل مرغ، گوساله، ماهی، بوقلمون و …) باشد و بعد موادی مثل غلات، کربوهیدراتها، سبزیجات و ویتامین‌ها و مواد معدنی هم میتوانند به عنوان تکمیل کننده این خوراک، در محصول وجود داشته باشد.

مزایای غذای خشک گربه بالغ:

  1. تامین کننده گستره وسیعی از مواد مورد نیاز گربه.
  2. قابل حمل و استفاده در مسافرت.
  3. تمیزی و جلوگیری از تار تار شدن دندان.
  4. ارزان تر.
  5. قابلیت استفاده مجدد در وعده دیگر در صورت نخوردن کامل.
  6. بوی کمتر و کثیفی کمتر.
  7. طول عمر بیشتر غذا.
  8. اندازه گیری راحت تر برای هر وعده غذایی.
  9. وجود دانه های (شکل و اندازه دانه‌های خوراک) برای نژاد و سایز های مختلف گربه
  10. و…
۰ ۰

آشنایی با موزه های لوسرن در سفر رز آبی

موزه های لوسرن

موزه های لوسرن

لوسرن را می‌توانید شهری با جذاب‌ترین مجموعه‌های هنری جهان تصور کنید که برای هر سلیقه و علاقه‌مندی موزه‌ای در آن یافت می‌شود. موزه‌ی هیجان‌انگیز و تعاملی حمل و نقل برای هر کسی می‌تواند جالب باشد و بازدید از قسمت‌های مختلف این موزه عاشقان هنر را غرق خود خواهد کرد. موزه حمل و نقل لوسرن در کشور سوئیس در سال 1959 افتتاح شده است، این موزه به غیر از متفاوت و خلاقانه بودن شبیه دیزنی لندی است که برای علاقمندان به خودرو، قطار، هواپیما و کلیه وسایل نقلیه طراحی شده است. هر قسمت از ساختمان موزه حمل و نقل لوسرن سوئیس دارای ویژگی منحصر به فرد و جالبی است که بینندگان را محو تماشای خود می‌کند. از خصوصیت اصلی این موزه این است که در حین گشت‌و گذار در موزه حمل و نقل لوسر سوئیس حوصله هیچکس در این مکان سَر نخواهد رفت، چرا که این فضای خلاقانه به دنیای کودکانه یک فرد 4 ساله نفوذ می‌کند و پس از بازدید از بخش اتومبیل ها هرگز از ذهنتان موتورهای بنزینی خارج نمی‌شود. موزه حمل و نقل سوئیس (Swiss Museum of Transport) نگاهی جالب و تعاملی به توسعه‌ی حمل و نقل جاده‌ای، ریلی، آبی و فضایی فراهم می‌کند. بیش از ۳۰۰۰ شی‌ شبیه‌ساز و ابزار چندرسانه‌ای در این موزه به مساحت ۲۰,۰۰۰ متر مربعی نگهداری می‌شود. این موزه مکان مناسبی برای گردش خانوادگی است و انواع ماشین‌ها، قایق‌ها، قطارها و هواپیماها را می‌توانید در آن تماشا کنید. اما بهترین قسمت موزه مربوط به اتومبیل ها و موتورسیکلت‌هایی است که در این مکان ماشین‌ها و موتورها درون قفسه‌های بزرگی قرار گرفته‌اند و به نسبت از شما دور هستند. با قرار گرفتن در فضای مرکزی و انتخاب خودروی مورد علاقه خود توسط یک پنل لمسی، مدل مد نظر شما توسط یک جرثقیل به سمت شما حرکت می‌کند. این شیوه علاوه بر جذابیت‌های بصری به متفاوت بودن رویکردهای این موزه افزوده است. به غیر از ساختمان موزه حمل و نقل لوسرن که نمای آن از تابلوهای راهنمایی برون شهری پوشیده شده، محوطه مجموعه دارای امکانات رفاهی فراوانی است که  یک روز کامل شما را پر می‌کند. شما با بازدید از قسمت حمل و نقل هوایی، نمایش هواپیماها و تکنولوژی های مربوط به سفرهای فضایی را می‌بینید که بسیار جذاب و تماشایی است. پیشنهاد می‌کنیم در تور سوئیس علاءالدین تراول به بازدید از دیدنی های لوسرن به ویژه موزه حمل و نقل آن بروید تا در این مکان نوستالژیک و زیبا اوقات خوشی را در کنار همراهانتان سپری کنید

موزه‌گردی

لوسرن موزه‌های بسیاری برای کاوش دارد. شما می‌توانید با توجه به علاقه‌تان به هنر، طبیعت ‌ یا تاریخ سری به موزه های لوسرن  بزنید.

 

موزه طبیعی
باغ  یخی یک اثر قابل توجه بازمانده از عصر یخبندان است که به واسطه جدا شدن یخچال‌های طبیعی و ذوب شدن توده‌های یخی اشکال جالبی در تخته سنگ‌ها ایجاد شده است. نمایشگاهی در این باغ وجود دارد که چگونگی تغییرات آب و هوایی را در این نقطه از زمین ترسیم می‌کند. در این نمایشگاه همچنین می‌توانید نمونه‌های سنگی و بازمانده‌های حیواناتی را که در کوه‌های آلپ پیدا شده از نزدیک ببینید.

 

موزه هنر

اگر به هنر پست امپرسیونیست علاقه‌مندید موزه « Sammlung Rosengart» حتما برای‌تان جذاب خواهد بود. در این موزه آثاری از هنرمندانی چون پل کله، پیکاسو و همچنین آثار مهمی از هنرمندان قرن 19 و 20 مانند سزان، مونه، شاگال، براک، کاندینسکی، لژه، ماتیس و میرو نگهداری می‌شود. 125 طراحی و نقاشی از پل کله، نمایانگر تغییرات هنری این نقاش بزرگ در طول زندگانی‌اش بوده که در مجموعه‌ای مجزا  در این موزه نگهداری می‌شود.

۰ ۰

فراکاب چیست؟ در دلفین وست

فراکاب چیست؟

فراکاب چیست

تریدرها، معامله گرانی هستند که از معاملات پی در پی خود در بورس، سود می گیرند. البته این سود گرفتن به سطح دانش و مهارت هر تریدر بستگی دارد. چراکه معامله در بازارهای مالی، همیشه با ریسک همراه است. همچنین زبان هم بخشی جدایی ناپذیر از فعالیت ترید است. شخصی که معامله گری در بازار بورس را انتخاب می کند، تریدر بورس نامیده می شود. چنین شخصی برای اینکه بتواند فعالیت سودمندی در بورس داشته باشد و سرمایه خود را افزایش دهد، به درک مفاهیم تحلیل نیاز دارد. به همین علت در ادامه قصد داریم تا برخی از این مفاهیم را بررسی نماییم. پس اگر شما نیز می خواهید بدانید کندل چیست، پیوت چیست، فراکاب چیست و چطور می توان آموزش بورس از صفر را آغاز کرد، با ما همراه شوید.

کندل چیست؟

کندل Candle بخشی از یک نمودار قیمتی است که می تواند اطلاعات اولیه بازار را در اختیار تریدرها قرار دهد. با مشاهده انواع کندل در نمودار قیمت سهام بورس می توان به موقعیت بازار پی برد. اطلاعاتی که یک کندل می تواند به تریدر بدهد، 4 مورد زیر است:

  • بالاترین قیمت High
  • پایین ترین قیمت Low
  • قیمت آغازین Open
  • قیمت پایانی Cose

هریک از مؤلفه های فوق به صورت روزانه یا در تایم فریم هی مختلف به صورت کندل مشخص می شود. وقتی بدانیم کندل چیست، از روی آن می توانیم صعودی با نزولی بودن بازار را مشخص کنیم. پس از شکل گیری کامل کندل ها، می توان جهت بازار را حدس زد. کندل ها دارای انواع مختلفی هستند که هر نوع آن می تواند اطلاعات متفاوتی را به تریدر بدهد. کندل بیشتر به کندل شمعی ژاپنی مشهور است. از جمله انواع کندل های شمعی ژاپنی می توان موارد زیر را نام برد:

  • کندل گاو پوشش دهنده
  • کندل سه کلاغ سیاه
  • کندل سه سرباز سفید

الگوهای کندلی، دارای مدل های متنوعی هستند که تشخیص و نتیجه گیری هریک از آن ها باید در توان تریدر قرار داشته باشد. در ادامه به کعرفی مفهوم دیگری در تحلیل تکنیکال می پردازیم که اگر بدانیک کندل چیست، باید از ماهیت آن نیز آگاهی داشته باشیم.

فراکاب چیست؟

پی بردن به اینکه فراکاب چیست، به بررسی یک سری از مفاهیم دیگر در بورس وابسته است. در واقع، قبل از این که بدانیم فراکاب چیست، باید به بازارهای مختلف بورس تهران توجه داشته باشیم. به صورت کلی چهار بازار بزرگ زیر در بوس تهران قرار دارند:

  • بازار بورس اوراق بهادار
  • بازار فرابورس
  • بازار بورس انرژی
  • بازار بورس کالا

حالا با در نظر گرفتن مجموعه چهار بازار فوق می توانیم متوجه شویم که فراکاب چیست. فراکاب در حقیقت ترکیب از سرواژگان فرا اشاره به بازار فرابورس، کا اشاره به بورس کالا و انرژی و ب اشاره به بورس اوراق بهادار و مفهوم بورس در میان عامه مردم ایجاد شده است. بنابراین وقتی نام فراکاب می آید، باید بدانیم که منظور از آن، ترکیبی از کلیه بازارهای بورس تهران است. اما مفهوم مهم تر، کارمزد هریک از معاملات بازارهای فوق در بورس است که بیشتر می توان مفهوم فراکاب را روشن سازد!

اصطلاحات کندل و پیوت و فراکاب چه کمکی به تریدرها در بازار بورس می کند؟

همان طور که قبلاً هم اشاره کردیم، یکی از اساسی ترین ابزارهای تحلیل در بازارهای مالی مانند بازار بورس تهران، تسلط به اصول تحلیل تکنیکال است. سه مفهومی که تا به اینجا به معرفی اجمالی آن ها پرداختیم، جزو اصول مهم تحلیل تکنیکال هستند که هر تریدر باید از مفهوم و شیوه تشحیص آن ها روی نمودارهای قیمت و در بین اصطلاحات بوس آگاهی داشته باشد. اینکه یک تریدر دقیقاً بداند که کندل چیست، پیوت چیست، فراکاب چیست و چه کاربردی دارد، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. پی بردن به شیوه کاربری این مفاهیم در بازار بورس به ارتقا دانش مالی و معاملات عملی تریدرها بستگی دارد. بنابراین تعاریف عنوان شده، صرفاً جنبه معرفی این مفاهیم را دارد. اگر شخصی بخواهد بر این مفاهیم تسلط پیدا کند و از آن ها در جهت معامله در بورس بهره بگیرد، باید تحت آموزش بورس از صفر قرار بگیرد!

۰ ۰

جاذبه های بیروت در رز ابی


جاذبه های بیروت

جاذبه های بیروت





 بیروت، بزرگ‌ترین شهر لبنان و عروس خاورمیانه است. تعدد جاهای دیدنی بیروت و زیبایی‌های طبیعی آن، این شهر را لایق چنین لقب می‌سازد.

آثار تاریخی باارزش جاذبه های بیروت، خیابان‌های زیبا، موزه‌ها، رستوران‌ها و طبیعت زیبای بیروت، پایتخت لبنان و بزرگ‌ترین شهر این کشور را به مقصدی پرطرفدار برای گردشگران تبدیل کرده است. زمانی‌که در بیروت گردش می‌کنید هنوز می‌توانید خسارات جنگ جهانی و جنگ داخلی لبنان را در این شهر ببینید.

علی‌رغم این خسارات بیروت به شهری کاملا مدرن تبدیل شده است و جاذبه‌های گردشگری زیادِ آن گردشگران زیادی را به این شهر می‌کشانند. در این مقاله پربازدیدترین جاهای دیدنی بیروت را به شما معرفی خواهیم کرد.

حَریصا (Harissa) نام یک دهکده‌ی کوهستانی در لبنان است. این روستا در ارتفاع ۶۵۰ متری از سطح دریا قرار دارد و یکی از مهم‌ترین مکان‌های زیارتی لبنان یعنی کلیسای بانوی ما (Our Lady of Lebanon) را در خود جای داده است. این کلیسا متعلق به حکومت میراثیِ مارونی‌ها است که از زمان تاسیس در سال ۱۹۰۴، حکومت خود را به انجمن مبلغین مذهبی مارونی در لبنان واگذار کرد.

از آنجایی‌که کلیسای بانوی ما تنها مکان برای گرامیداشت مریم مقدس در میان پیروان مسیحی و مسلمان است، نگهبانان کلیسا کارگاه‌های منظمی به‌منظور افزایش صلح داخلی لبنان و تقویت روابط میان جوامع مختلف و در نتیجه تقویت مفاهیم پذیرش دیگری، قدردانی از تنوع و زندگی در جوامع مختلف برگزار می‌کنند. کلیسای بانوی ما در درعون-حریصا (Daroun-Harissa) در صدد است تا در پیشرفت جوامع و روستاهای اطراف قدم بردارد.

رسیدن به مجسمه‌ی سفید مریم مقدس از بالای تپه‌ی جونیه (Junieh) با تلکابین تنها ۱۰ دقیقه زمان می‌برد. منظره‌ی شهر بیروت و دریا از حریصا قطعا ارزش دیدن را دارد. علاوه‌بر تلکابین می‌توانید با خودرو از جونیه به سمت حریصا حرکت کنید؛ البته جاده‌ به زیباییِ منظره‌ای که از تلکابین می‌بینید نخواهد بود. استفاده از تلکابین برای رفتن به حریصا هزینه خواهد داشت.

موزه‌ سُرسُق در اصل محل سکونت نیکولاس ابراهیم سرسق (Nicolas Ibrahim Sursock)، یک کلکسیونر آثار هنری بود. این عمارت زیبا در سال ۱۹۶۱ به موزه تبدیل شد. موزه‌ سرسق آثار هنری سنتی، مدرن و معاصر هنرمندان لبنانی را در خود جای داده است.

برخی از آثار بین‌المللی مجموعه‌ی سرسق در این موزه به نمایش گذاشته شده‌اند. نمایشگاه‌های هنریِ چرخان هم در سرتاسر سال برگزار می‌شوند. نمایشگاه‌هایی که در موزه برگزار می‌شوند دارای برنامه‌ی دائمی و مشخص هستند. طراحی داخلی موزه‌ی سُرسُق خود به‌تنهایی بسیار تماشایی است. در فصل تابستان بازدیدکنندگان می‌توانند از کافه‌ی موزه در فضای باز و تراس زیبای آن استفاده کنند. این موزه پس از یک بازسازیِ طولانی مدت و گسترده مجدد بازگشایی شد و بازدید از آن تجربه‌ای بسیار لذت‌بخش خواهد بود.

روستای سیفی

روستای سیفی (Saifi Village) که به دلیل داشتن گالری‌های هنری، بوتیک‌های قدیمی و مغازه‌های خاص و هنری به لو کوارتیه دِ آرتز (Le Quartier des Arts) یا محله‌ هنر شهرت دارد، یک منطقه‌ی مسکونی شیک و زیبا در بیروت است.

روستای سیفی در جنوب شرقی حاشیه‌ی مرکز شهر قرار دارد. این روستا از سمت جنوب با خیابان شارل دباس (Charles Debbas)، از سمت شرق با خیابان جورج حداد (George Haddad)، از سمت شمال با خیابان گورود (Gouraud) و از سمت غرب با خیابان آریس و کنعانی (Ariss & Kanaani) احاطه شده است.

این محله در طول جنگ به‌طور کامل از بین رفت. کمپانی سولیدیِر (Solidere) این محله را بازسازی کرد و آن را به شکل تاریخی‌اش بازگرداند؛ ساختمان‌های دوره‌ی استعمار فرانسه و خیابان‌های سنگفرش هنوز پس از بازسازی در این محله دیده می‌شوند. ساختمان‌های روستای سیفی به رنگ‌های پاستلیِ زیبایی رنگ‌آمیزی شده‌اند. روستای سیفی با ساختمان‌ها و مغازه‌هایش نمونه‌ی بارز یک محله‌ با سبک شهرنشینی است.

۰ ۰

جاذبه گردشگری کوچی در رز آبی

جاذبه گردشگری کوچی

جاذبه گردشگری کوچی

Kochi شهر شناخته شده به عنوان "دروازه به کرالا" یک شهر جذاب است که نفوذ اکلوتی دارد. عرب ها، انگلیسی ها، هلندی ها، چینی ها و پرتغالی ها همه علامت های خود را ترک کرده اند. معماری و سایت های تاریخی در فورت کوچی بیشترین تعداد بازدیدکنندگان را به این منطقه می رساند. فورت کوچی یک مکان عالی برای کشیدن پا یا دوچرخه است. از دست ندهید این جاذبه ها و اماکن دیدنی Kochi بالا.
جاذبه گردشگری کوچی:



شبکه های ماهیگیری چینی

شبکه های ماهیگیری چینی Tuul & Bruno Morandi / Getty Images

شبکه های ماهیگیری چینی چشمانداز مشهورترین مشخصه کچلی از قرن 14 بوده و هنوز هم در حال استفاده هستند. ماهیگیر محلی به شما نشان می دهد چگونه آنها را در مقابل هزینه های کوچک عمل می کنند. در اواخر بعد از ظهر به سمت خط مقدم جایی که شبکهای خط ساحل است، برخی از غذاهای دریایی را از یکی از ماهیگیران آنجا خریداری کنید، آن را در یک حوضچه نزدیک قرار دهید و از خوردن آن به عنوان مجموعه خورشید لذت ببرید.

  • 02 از 10

    Mattancherry محله قدیمی اتمسفر در فتو Kochi است که پر از ساختمان های استعماری است. اگر به تاریخ وارد شدید جذابیت پیدا کنید جاذبه اصلی این کاخ ماتانخری هلندی است که توسط پرتغالی ساخته شده و به رجا کچی در سال 1555 ارائه شده است و سپس توسط هلندی در سال 1663 بازسازی شده است. این عظمت را که از کاخ انتظار دارید، بازنمایی می کند. با این حال، یک موزه کوچک و برخی از هنرهای نادر در داخل، از جمله نقاشی از پادشاهان قبلی و نقاشی های زیبا از حماسه های هندو وجود دارد.

  • 03 از 10

    در قلب Mattancherry، بین کاخ ماتانخری هلندی و کنیسه یهودیان Pardesi، یک منطقه معطر معروف به شهر یهودی است. این مرکز تجارت علوفه در کوچی است و هوا با عصبانیتی مازالا پر شده است . گذر زمان به سرگردانی از طریق خیابان ها و خطوط، و بررسی فروشگاه های عتیقه. این یک محله افسانه ای برای عکاسی است. این روزها، بسیاری از یهودیان آنجا را ترک نخواهند کرد. آنها توسط هجوم فروشگاه های کشمیری که محصولات خود را به گردشگران می آورند، جایگزین شده اند. با این حال، کنیسه همچنان در حال استفاده است و قدیمی ترین کنیسه فعال در کشورهای مشترک المنافع است. داخلی آن با لوسترها، کاخ طلا و کاشیهای کف وارداتی مشهور است.

  • 04 از 10

    شاهزاده خانم خیابان

  • خریداران در خیابان شاهزاده. آندرس بلومکتیس / گتی ایماژ

    Princess Street یکی از قدیمی ترین خیابان های فورت کوچی است. این مکان برای تماشای مردم، کافه ها، رستوران ها، کتاب فروشی ها، فروشگاه های چای، گالری های هنری و سوغاتی است. شما همچنین فروشگاه های مواد غذایی را در آنجا پیدا خواهید کرد، بنابراین می توانید بر روی هر مورد ضروری بازگردید. این یک محل پر جنب و جوش برای پیاده روی شبانه است.

  • 05 از 10

    اعتقاد بر این کلیسای برجسته ای که در نزدیکی خیابان شاهزاده در فورت کوچی قرار دارد، قدیمی ترین کلیسای اروپایی در هند است. با این حال، آن را معروف ترین به این واقعیت است که آن زمان بود که محل دفن کاوشگر واسکو د گاما، که در Kochi در سال 1524 درگذشت (بقای خود را بعدا به پرتغال منتقل شد). کلیسا در ابتدا توسط پرتغال در سال 1503 ساخته شد و متعاقب آن توسط هلندی ها و انگلیسی ها ادعا شد، قبل از اینکه به دست هند برسد.

  • 06 از 10

    تئاتر و موزه فولکلور کرالا


  • اگر می خواهید در مورد فرهنگ کرالا یاد بگیرند، پس ارزش سفر به این موزه خصوصی متعلق به حوالی ارنکولام را می دهد. سه سالن افتتاح شده در سال 2009، پر از مصنوعاتی است که میراث کشور را به نمایش می گذارد. معماری آن با شکوه است، همچنین ورودی آن از بقایای یک معبد و کنده کاری چوبی ساخته شده است. فرم های هنری و رقص کرال تمرکز می کنند و اجرای صحنه هایی که روزانه 6:30 شب انجام می شود.

     

۰ ۰